lørdag 26. juni 2010

En liten krok...



Min kjære, gamle fjøskrakk har fått ny plass på kjøkkenet :) Den stod på badet, fordi der trengte jeg en krakk, men den var litt stor til å stå der :)

Så nå har jeg laget en liten krok på kjøkkenet :)  ( åååå hvis bare alle ledninger var usynligen...haha)

 

Desverre så har ikke jeg sånne fine hvite eller lysegrå gulv....hi hi...... enda......   :o)

Men jeg syns den passet fint der ved siden av komoden min. Og jeg har bestemt meg for å beholde en rosa fargen. Syns den er litt fin.. Det hadde jo vært litt synd å male den helt hvit, for da hadde den ikke fått et sånt slitt preg. Og det er jo nesten det fineste med krakken!! :) Hi hii..

Så nå må jeg på loppe-jakt etter en ny (les:gammel) litt mindre krakk til badet.... huff så leit...fnis  :o)

Ha en deilig helg folkens!!! DET skal jeg!!! :)



7 kommentarer:

Hulda sa...

Herlig krakk! Har noen slike jeg også, de er gull verdt. :) Så godt som den passet der ved siden av skapet. Supert!

Lotta sa...

Ah den krakken er lekker!!! Elsker den fargen:)

Aå fint du har det hjemme. Skikkelig lekkert!!! Helt nydelig hjem har du!;)

Vel har egentlig ikke gjort så mye i det siste bortsett fra å shoppe Haha:)
Gleder meg til august :)Blir superkos:)

Klem til deg vennen:)
God helg!

Drømmer om drømmehuset sa...

Så fin da! Den passe kjempe bra der.
Ha en vidre fin kveld!
Klem fra Christina

MarnyAlice♥Kalas Mystiske Hjørne sa...

Tøff slitt rosa krakk☺

God helg☺

Klem M♥

tinemor sa...

Heia
Så fin blogg du har!
La meg som følger :-)
Klem

Kardemomme sa...

Heisann Liljehvit :))Så herlig krakk du har! jeg har nesten krakke-mani og klarer ikke å gå fra slike når de dukker opp på loppemarkeder eller bruktbutikker. De er jo så praktiske også og jeg finner alltid unskylninger for å kjøpe flere :) Du har det så fint og vakkert at du ikke trenger bekymre deg om hva folk skal mene om stilen din. Lyst og nydelig er det! Fargen du spurte om heter Storm og finnes i "Bloggernes palett". Lykke til med maleprosjektet! Veldig koselig at du vurdere å bruke min farge da :)))Klem fra Kardemomme :))

Maleviks Rosenträdgård sa...

Vad fint du har det :)
Håkan