torsdag 24. juni 2010

Drister meg til...

Javel....så drister jeg meg til å vise dere litt mer fra leiligheten vår.... Det er første gang jeg gjør det, og er litt nervøs faktisk..... Tenk om dere syns det er ukoselig.... eller rett og slett bare stygt......

Det er jo så utrolig mange fine blogger der ute som blogger fra sine perfekte, hvite hjem...... og jeg prøver å skrive om vår bitte lille leilighet..... huff...   :o)

Så.... please be gentle? Hvis ikke tør jeg ikke vise flere bilder igjen... ha ha...


Her er et bilde fra 'spisestuen' vår..... i hvert fall litt av den... ha ha... Stuen vår er ganske lang og smal, og nærmest kjøkkenet har vi spisestuen. Men det er åpent hele veien, og ikke et eget rom.. Bare en del av stuen vår..

 

Her ser dere litt mer.... og bordet var dekket til jentene skulle komme på 'syforening' før jul :)

 

Lysekronen vår henger litt lavt... men det skulle vi gjort noe med nå i sånn ca 2 år.... svært så vanskelig det skulle være å få til da... hi hi :) Og vi får sikkert ikke fikset det med første heller... De store skapene er fra Ikea. Jeg skulle jo helst sett at det var et nydelig franskt skap...men så mye penger har vi ikke, at vi ikke må spe på med litt masseprodusert...fnis...

Har tenkt å finne sånne stol-trekk som dekker hele stolen...sånne kapper vet dere?  Noen som vet hvor jeg kan få kjøpt sånne, uten at de koster skjorta? :) Anyone? :)

Om noen år maler jeg sikkert bordet og stolene, men enn så lenge.....får de bare være mørke.... Vi får se :)

Ja ja...det var en aldri så liten titt inne i leiligheten vår.... So be gentle...  ;o)

Ha en strålende god dag godinger!!!


12 kommentarer:

Susanne sa...

Dette var jo helt nydelig. Superflott!!! JA vi alle skulle hatt franske skap, men lommeboka er ikke alltid like enig. Da må jeg isåfall finne et på loppis, ellers koster de jo skjorta nyprodusert ;) Lysekrona var lekker!!!
Klemmer

Precious Home sa...

Vakkert hjem du har!

Frk:Twil sa...

Heihei!

Hvorfor såå nervøs da duuu!??!
RELAX-take it easy!
Du har det da så koselig... Og hvem har vel stilen sin bevart i hvert minste møbel i hvert rom.. Hva skulle man gjort uten Ikea sier jeg bare.. Man har da ikke råd til alt man drømmer om, men det er da gøy å drømme også..

Jeg skulle gjerne hatt cash til å ha en stil i hele huset, men den gang eiiii! Og da må man gjøre det beste ut av det man har..

tror forresten ikea har sånne stoltrekk-uten å si det 100% sikkert... Hmm..

Ha en fin helg, med seiltur?!?! KLemmer

Jatte sa...

Kjempepent♥
Skjønner virkelig ikke hva du er så nervøs for!
JA, til flere bilder :D

Ha en fin helg,
Klemmer fra Jatte♥♥

Villasol sa...

Du trenger ikke og være nervøs! Kjempekoselig spisestue. Lysekronen var nydelig!

Ha en fin helg!

Klem Ingunn

Ida Susanne sa...

*knis*

..Prestasjonsangst liksom
Det må du jo ikke ha..
Ingen grunn til det..

Elsker speilet og lyskrona di..
Heeerlig :)

Tøfft å mixe mørk tre med hvitt, får frem spennende kontraster :)

Kose deg masse i helga :)

Klem så lenge

Piulfen sa...

Dette var jo bare en super fin spiseplass :)

FRIEblonder sa...

Dette var jo kjempeflott! :) Ingen grunn til bekymring! Rett og slett veldig koselig!
God helg!
Hilsen Frieblonder

Anita sa...

Så utrolig fint og koselig du har det! :) For et fint speil du har.. Vil ha et sånt! Nei, dette her synes jeg ikke du skulle være redd for! :)

Tips til stoltrekk. Ellos.no har 2 stoltrekk for 300 kroner! Synes ikke det er så verst pris egentlig. :)

anita84.blogg.no

Monica sa...

Dette var ikke mye å kvie seg for, du har det jo kjempeflott!! Jeg vil gjerne se flere bilder jeg! :)

Ha en strålende søndag!

Anya`s interiør blogg sa...

Franske skap trenger da ikke være så dyre.. jeg har ett jeg til og med ;) Synes mange av de masse-produserte er dyrere, eller like dyre. =)

Laila sa...

Hei!

Ser det er en stund siden du skrev dette innlegget, men hvis du ikke har fått tak i stoltrekk så har ellos rimelige trekk. 2pk til 298,-Eller så kan du forsøke å sy noen selv :)Stoff og stil har mønster.

Ha en fin kveld!

Hilsen Laila