tirsdag 25. mai 2010

Tilgi meg..



Hei mine kjære venner..
Og ja... jeg kaller dere mine venner :) Jeg setter så stor pris på alle sammen, og det dere deler med meg.



Men i noen perioder, innser man bare at man ikke har nok timer i døgnet til å gjøre alle glade... :) Og for meg, er det en slik periode nå.... Jeg har en jobb som krever mye reising, og lite fritid. Og jeg bør helst være ferdig med to heklede babytepper innen mnd er omme. Og vi har akkurat fått hjem den nye båten som skal vaskes, rubbes og poleres!! Jeg bør lese ferdig 'Veien til båtføreprøven' og ta den dumme prøven i neste uke! Og jeg har ikke tid til å treffe en eneste venninne!! Og oppi alt dette får jeg så dårlig samvittighet for at jeg ikke har tid til å lage nye innlegg på bloggen min :)


Men jeg har heller ingen prosjekter på gang som jeg føler er verdt å skrive om!!! Jeg har ikke ett eneste møbel som skal males!! Og ikke hadde jeg hatt tid heller :)

Og jeg har ikke fått gått på ett eneste loppemarked heller!!!!!! Dvs ingen nye skatter!!! Og ikke har jeg fått gjort noe på terassen som ser overhode bra nok ut til å blogges om!! Og terasse-kassen har bare noen pjuskete blomster som vokser ut igjen fra i fjor!! Ha ha... Jeg skjønner ikke hva jeg skal gjøre!!! Hjelp!!! :)

Derfor vil jeg bare droppe innom, og fortelle dere at jeg ikke har dødd, blitt syk, eller sitter fast ett eller annet sted i dette langstrakte land pga snøras, askesky, eller noe i den duren!! Hi hi hi...


Og jeg skviser inn litt tid til å titte innom dere, og lese det dere skriver fordi om jeg ikke har tid til å skrive noe selv :)

Og jeg er så glad for at dere er flinkere bloggere enn meg!! :)

Jeg har skviset inn et par bilder av mine nye Lexington-kopper som skal være med i båten!! Og ja!! Båten kommer til å bli kjempefin!! Vi seilte den hjem i Pinsehelgen, og jeg gleder meg til 4 uker i den båten til sommeren!! Jippi!!! Noe å se frem til!! :)

Kose dere masse mine kjære!!!

5 kommentarer:

Lindas hus sa...

Tilgitt;)

små og store drømmer sa...

IKKE ha dårlig samvittighet kjære deg.
JEG har dårlig samvittighet ettersom jeg fortsatt ikke har sendt premien til deg.
Den ligger klar. Det er bare at jeg som oftest ikke rekker innom posten i løpet av arbeidsdagen...
Jeg lover (igjen) at jeg skal prøve å få sendt den til deg på lørdag..

Superfine bilder du har lagt ut fra rideturen deres.
Jeg er fryktelig missunnelig og har veldig lyst til å få til en slik tur selv en gang. Kanskje jeg rekker med tiden :)

Ville hvertfall bare titte innom for å si at jeg ikke har glemt deg. :)

Drømmer om drømmehuset sa...

Sånn er det avogtil,man skulle så gjerne trengt flere timer i døgnet. Men man må prioritere,å da er det gjerne slik at andre ting blir viktigere enn å skrive nye innlegg. Men bloggverden er nå her til du har litt mere tid,vettu.
Ha en vidre fin kveld,å kos dæ masse med alt du styrer med.
Klem fra Christina

Fargeheimen sa...

Sånn er bare livet av og til.
Ein må velge kva som er viktigast å følge opp, og bloggen din og dine bloggvenner dei sitter å venter på deg til du er klar til å blogge igjen dei.

Ha ein strålande fin dag. :)

Rosemary and Thyme sa...

Akkurat slik er det her i gården også.
Ingenting å ha dårlig samvittighet for.
Bloggingen tar vi når vi har tid og føler for det!
Nydelige kopper du har kjøpt. Passer godt i maritime omgivelser.
Ha en fin morgendag
klem Tove