lørdag 29. mai 2010

Nye medlemmer i skål-familien..


Jeg har endelig klart å få med meg det gavekortet jeg fikk av min bror til jul, i min yndlingsbutikk i Kr.sand, da jeg dro sørover på Torsdag :) Og på Fredag rakk jeg en tur innom, og fikk kjøpt meg slike skåler som jeg har begynt å samle på!! Nemlig disse:


Den store bollen kjøpte jeg meg før jul, som en liten gave til meg selv... :) Men i går kjøpte jeg meg de to små 'snacks'-skålene også!! Jeg visste først ikke hvilken farge jeg skulle begynne å samle på, for både den blå-turkise og den grå fargen er kjempefin! Men det ble beige, og så kan jeg heller ha en liten snacks skål i turkis ved siden av :)


Jeg vet det er mange andre som også samler på disse skålene, for de er jo så fine!! Og så er det nok mange der ute også som samler på Greengate-skåler og kopper? Men så langt har jeg liksom ikke kommet! Det er jo såå mange forskjellige motiv å velge mellom!!! Og JA, jeg vet at de er fine å blande også :) Men det gjør det ENDA vanskeligere å velge hva jeg skal kjøpe :)


Så da begynte jeg heller å samle på disse nydelige skålene :) Så får vi se etter hvert....om jeg klarer å bestemme meg for et Greegate-mønster......   ;o)


Takk for søte og snille kommentarer alle sammen..... de varmer om hjertet! :)

Ha en deilig helg !!!!

 

5 kommentarer:

Hilde sa...

Så fine de var! :-)

Rosemary and Thyme sa...

Fine skåler.
Jeg har også noen av dem. Chips og Godis...

Ønsker deg en fin dag
klem Tove

Tove `blogg verden sa...

kjempe fine de skålene ja : ) Har jo greengate i samme farge med prikker har jeg sett : )
Klem Tove

Lotta sa...

Elsker Bruka:)
På ønskelista står den det står "Pasta" på:) Kjøpte meg postkasse forrige uke:)Fiiiin:)

Hvilke dager passet det for deg å treffes igjen? Kan du uken etter også?

Ha en fin kveld snuppa.Jeg leser til eksamen.. Om 6 dager er det ferie:)

Klemmer

Miriam Lilliana sa...

De er så stilige! Vi har en med chips og en med snacks vi også. Våre er hvite og vi fikk dem i bryllupspresang. De blir ofte brukt skal jeg si deg:)

Kom gjerne innom bloggen min og stem på lanoungen vår. Da blir jeg glad! ♥