torsdag 13. mai 2010

Nydelig butikk...


Når jeg er rundt på mine reiser med jobben, så finner jeg alltid noen fine butikker rundt omkring :) Og når jeg er i Kr.sand hos mine foreldre, så må jeg alltid ta en liten tur innom en nydelig butikk i  Søgne.

Søgne ligger bare rundt 15 min i bil fra Kr.sand. Her ligeger en kjempefin interiørbutikk i sentrum, på Tangvall som det heter :)

Den heter Gave & Interiørhuset, og har masse fint!! Den er ganske stor, så de får plass til utrolig mange fristelser... ha ha ha :) De har til og med fine klesmerker der som f.eks Odd Molly og Saint Tropez. I tillegg har de sikkert Sørlandets beste utvalg i Lexington!! Både tekstiler og interiør...( i hvert fall i mine øyne) hi hi...


Og som dere ser.... har de masse fint fra Gant også.. I tillegg har de Greengate og alskens mulig annet!!
 I love it!!


Her er enda flere lekre bilder av det varierende utvalget de har...





Jeg får liksom ikke bestemt meg for hvilken stil jeg liker best, så jeg må nesten ha et gigantisk hus, med mange rom, så jeg kan ha forskjellige stiler i forskjellige rom.... hi hi..... god plan!! :)


Masse fine puter og tepper og duker...


De har også vært kreative med prøverommet, som de har satt sammen av gamle dører! skikkelig kult!!



Jeg kan virkelig anbefale dere å ta turen innom i denne butikken hvis dere er på Sørlandet :) Og jentene som jobber der er utrolig søte og hyggelige. Og var så snille som lot meg knipse litt bilder, og skrive om butikken :)



Nå skal jeg pakke sammen litt saker, og hive meg i bilen til Kr.sand... igjen!! :)  Jeg og mine foreldre skal nemlig til Danmark i morra, og ta i mot den nye båten våres fra Kroatia!! Jepp jepp jepp!! :)

Men først skal jeg innom på et lite te-besøk til min venninne K på gården i Sande :)

Ha en strålende god dag alle sammen!!! Takk for at dere hjelper meg med stickers-tips og legger igjen så hyggelige ord.... det varmer så godt!! Og gjør bloggingen til en kjempekoselig hobby :)

Jeg skal definitivt høre med Hilde Heimdal om et sånt Laundry-stickers!!



Klemmer til alle dere goingene!!!! Hi hi hi ..


5 kommentarer:

Rosemary and Thyme sa...

En flott butikk med et utrolig utvalg!
Ikke lett å velge stil når det er så mye flott....
Lykke til med Danmarksturen. Det er sikkert sååå spennende å skulle få ny seilbåt!

Ha en fin dag
Klem Tove

tove sa...

Den butikken må jeg innom hvis jeg noen skal til Kr.sand. Så mye flott.
God tur til Danmark. Så spennende...
Ha en fin helg

Klem Tove

Har en drøm... sa...

Wow for en herlig butikk! Minner meg om Dorothea som jeg elsker ♥
Lurt det tipset med og ha forskjellig stil i hvert rom, det hadde vært noe:o) Er vansklig og velge stil...
God tur til Danmark da, og så kult med ny båt!

Natta klemmer fra Line

Monica sa...

OMG!!! Her kunne jeg lagt igjen et par-tre månedslønninger - LETT!! :)

Lotta sa...

Olala..Da blir det HELT SIKKERT en tur dit i juli;) For en butikk!!!!

Ja superkos med Drøbakbesøk:)Hurra! Fra midten av juni har jeg 10 uker sommerferie:) Hva med etter den 15 juni en gang?
Ønsker deg en superduper uke!
★Klemmer★