tirsdag 11. mai 2010

Maritimt....

Hei igjen folkens!! ;)

Jeg har vært på en aldeles liten blogge-ferie som begynte da jeg dro på tur til Frankrike :) Etter at jeg kom hjem, har jeg løpt febrilsk mellom arbeidsoppgaver i hjemmet og på jobben! Og oppi det hele glemte jeg å blogge......  Hva gir dere meg!!!????? GLEMTE!!!!! Hællan dussen!!!!! Trodde ikke det var mulig jeg!!

I leiligheten har jeg ingen andre prosjekter enn å fange hybelkaniner og ta 'brodden' av bunken over skittentøyskurven!!! Ha ha :) Mye skittent tøy etter 7 dager på hesteryggen!! Men i tillegg har min kjære også bare vært på reise, og hadde masse skittentøy, så vi fikk vasket klær annehver vask :)

Og så har vi kjøpt båt!!! Seilbåt!!! Den fraktes på bil fra Kroatia 'as we speak'. Og jeg reiser til Kr.sand på Torsdag for å ta ferga over til Danmark der båten ankommer bryggen på Fredag :) Min store bamse-pappa skal være med å hjelpe, siden han er en gammel sjø-ulk! Men vi skal bare ta den imot, og sørge for at den blir rigget skikkelig. Og så skal min kjære og jeg, sammen med et vennepar, seile den hjem i pinsehelgen :)


Akkurat samme båt som denne har vi kjøpt, men den har blå kalesje og ikke rød :) Beneteau Oceanis 331 Clipper. Den har egentlig røde striper også, men vi har bestilt blå som skal monteres før sommerferien :)

Er den ikke fin!!!!? :)

Så nå får jeg utspill for mine maritime følelser :) Bilder kommer når vi har fått båten trygt i havn hjemme i Asker :)

Og jeg lover å komme sterkere tilbake med mer interiør- relaterte innlegg :)

Klemmer fra


3 kommentarer:

Janne Lillian ♥ sa...

Grattis med ny båt!! Lekker :)

Ha en fin dag og god tur til det blide sørland ♥

Klem :)

charm design sa...

Vi får håpe det hjelper etter 17 mai.
Kikket på yr nå og det er faktisk spådd fra 17 til 20 g i løpet av neste uke(i allefall på Østlandet).Og det varmet godt langt inn i sjelen.

Rosemary and Thyme sa...

Ja, det har lett for å toppe seg i skittentøyskurven når man kommer hjem fra reise.

WOW, for en helt fantastisk seilbåt dere har kjøpt. Tenker dere får mye glede fremover med den.
Gleder meg til å se bilder når dere får den på sjøen...

Ønsker deg en fin langhelg
klem Tove