onsdag 12. mai 2010

Før og etter...



Speaking of laundry!!! :)

Jeg har endelig fått ferdig min nye skittentøyskurv!! Eller....min nyoppussede skittentøyskurv :) Jeg fant en ubehandlet kiste i søppelkontainer'en utenfor leiligheten vår, så jeg klatret oppi og knabbet den!! Før så den slik ut..



Her står den i snikkaboden til min venninne... Jeg glemte å ta bilder før jeg begynte å skru av beslagene :) Men dere ser 'tegninga' :)



Ikke så fin akkurat!! Men det ble den!!!


Men jeg må finne en sjablong som sier 'Laundry' som kan limes på lokket, for lokket er litt for stort til å forbli blankt :) 

Er det noen der ute som har funnet en sånn sjablong et sted? Kanskje en nettside jeg kan bestille den på? Jeg vil gjerne ha den i lysegrå, men svart er bra det også... :) Anyone???

10 kommentarer:

Jatte sa...

Wow, så fin den ble :)

www.hildeheimdal.no har slike stickers tror jeg :)
I både grå og sort :)

Klem fra Jatte!

Bettum Villa sa...

www.hildeheimdal.no har helt sikkert noe sånt. Hun har jo alt av sjablonger.
Veldig fin kiste forresten!

Klem Madelén

Har en drøm... sa...

Så fantastisk kul den ble, du er bare så utrolig flink! Og tenk at noen skulle kaste den, shame on them:o))
Er sikker på at hvis du spør Hilde Heimdal om hun kan lage en slik laundry stickers, såå gjør hun det, hun ordner det meste og det er veldig hyggelig og handle av henne også:o))

God natt!

klem Line

Elizabet Stilig hjem sa...

Hei, så fin kisten ble! Kjempeflink du!! Litt maling så får den et helt nytt liv.

Klem Elizabet

Hilde sa...

Såååå fin!
Sjekk her:
http://www.hildeheimdal.no/index.php?nr=90&idkategori=147&kat_name=Engelske%20tekster%20veggord

Janne Lillian ♥ sa...

Så fin den ble :)

www.HildeHeimdal.no har stickers med Laundry på! Jeg har den på vaskeromsdøra!!

Ha en flott dag ♥

Klem janne

FRIEblonder sa...

Og forresten - kisten din ble kjempefin! Så flink du er :)

FRIEblonder sa...

Hei!
Jeg vet at hildeheimdal.blogspot.com/ driver med sjablonger. Du kan jo sjekke på siden/Nettbutikken hennes og se om du finner noe. Kanskje hun tar i mot bestilling på egen tekst også.
Hilsen FRIEblonder

Lotta sa...

Hei hei!
Så utrolig fin den ble:) Lekker! Og for en seilbåt da:) Wow!

Innom med en liten klem da vet du..Vi skal snart avgårde i to selskaper...
Ha en deilig dag:)
Klem fra
Lotta:)

arbeidshuset gave og interiør sa...

Kisten ble kjempefin. Se på www.arbeidshuset.no. Vi lager folitekstene selv.