søndag 4. april 2010

Tenker du koffert......?


Ha ha :) Jeg tenker koffert! Jeg tenker i hvert fall på disse to nydelige koffertene jeg fant på Sinsen brukthall på Onsdag!!! Jeg fikk begge to for en slikk og litt!!!! :) ( det var ikke en slikk og ingenting, for det er jo tross alt Sinsen brukthall.....men jeg syns det var et kupp allikevel)  :)


Den øverste er i skikkelig lær, men den nederste er bare i papp nesten.... tenk at de reiste med papp-kofferter i 'gamledager'.... ha ha :) Som dere ser, så har jeg ikke fått vasket de skikkelig enda. Jeg har vært for opptatt med strikking og maling av komode til det. Den øverste kofferten skal vaskes med lærsåpe og så settes inn med skikkelig lærfett. Jeg har begge deler, for det bruker jeg i stallen til saltøy og sånn :)


Vet ikke hva 'H.M' står for....men det er nok den personen som har eid kofferten :) Lurer på hvem det var...... var det en business-mann på 60-tallet? Eller var det en dame som eide denne?... På en måte er det koselig å tenke på historien bak ting...og på en måte er det trist... Tenk om den mannen eller damen savner den? Hmm.....jeg skal ta godt vare på den! :) Hi hi...


Husk give-away'en min i forrige innlegg da jenter!!!! :) Jeg strikker og strikker for å bli ferdig!   :)

Trekning på Søndag den 11 April!!!! Meld dere på!!! Hi hi :)

2 kommentarer:

Hege sa...

Koffertene var kjempefine!! Kanskje H.M står for Hans Majestet? Eller Hennes... Du kan jaffal late som :)
Strikking og maling av kommode hørtes spennende ut. Kordan strikker man en kommode? Thihi ;)
Fortsatt god påske!

Hege :)

Lottas Himmelrom sa...

Ah fine koffertene! Superkule!!!
Så moro at dere fikk båten altså! Feiret i helga dere da?
Ha en herlig solfylt søndag:)*Jippi*
Klemmer