søndag 18. april 2010

Snø......-klokker...




Våren er vel på alles lepper nå om dagen, og jeg føler at jeg må følge i samme spor :) Jeg har som sagt vært hjemme hos mor og far på et lite mellomstopp, og da vi dro derfra fikk jeg med denne nydelige lille buketten med snøklokker av mamma. Den står nå i tinnkoppen min som jeg kjøpte da jeg var i Kr.sand sist på Drømmeplassen :)


I samme koppen står de gamle skjeene som jeg fant på bruktbutikken i Kr.sand også :) En nydelig liten samling :) Og jeg får vårfølelse av av å titte bort på den lille buketten...


Her står den på min nymalte komode på kjøkkenet :)

Ha en deilig Søndag alle min kjære.......


Klemmer fra  LiljeHvit


6 kommentarer:

Ida Susanne sa...

åå..Super vår.steming*ME LIKE*

...Så skjønn potte, herlig sjarm.

Jeg vil jo gjerne se den nymalte kommoden din da, luringen*knis*
Sånn er det å være nysjerrig-per*knis*

Koselige ord du la igjen inne hos meg, blir hoppende glad skal du vite:)

Klem på deg

Har en drøm... sa...

Nydelig ♥
God søndag til deg og:o))

Klem Line

Rosemary and Thyme sa...

Nydelig bukett med snøklokker!

Ikke mye som minner om vår her på vestlandet idag.
Det har sluddet og snødd og blåst.
Kaldt er det også, brr....
Heldigvis har ikke noe av snøen lagt seg!

Ha en fortsatt fin søndag
klem Tove

Landcharm sa...

Så søte disse var. Koselig blogg du har også.

Kjeruben sa...

Herlige bilder med koselig vårstemning! :D
Ønsker deg ei strålande veke!
... og ja, skoen på kofferten er fra min egen lille skatt :D
:o)

Frk:Twil sa...

Så koselig med snøklokke bukett!
Jeg har hele 5 stk i hagen, så de fikk stå.. Men skulle gjerne hatt noen inne også! Klemmer