mandag 12. april 2010

Oppbevaring..


Her vil jeg bare vise mine nyinnkjøpte gamle kofferter :) Jeg har vist de før, men nå har jeg satt de på toppen av favorittskapet mitt :) Egentlig er de litt store der, men jeg syns det er en fin kontrast til den hvite hyllen :)
Og så får jeg plutselig litt ekstra oppbevaringsplass!!  

I morra reiser skal jeg ut å reise med jobben igjen, og mest sannsynlig har jeg så mye å gjøre at  jeg ikke får blogget igjen før til Fredag når jeg er tilbake :) Men dere får kose dere masse imens!! Jeg kommer sikkert til å få tid til å ta en titt inne hos dere mens jeg er borte, og det gleder jeg meg til :)

Klemmer!!!

12 kommentarer:

MarnyAlice♥Kalas Mystiske Hjørne sa...

Kjempefine koffertar!! Og kontrasten mot det kvite var fint ja☺

Klem M♥

Ida Susanne sa...

..Jeg elsker disse bereiste sjelfulle koffertene..Og jeg er så enig med deg at kontrasten mellom de "slitte" brune og klare hvite er eventyrlig vakkert..

Jatte sa...

Psssst..

Har noe til deg inne hos meg ;)

Klem fra Jatte:)

Frk:Twil sa...

Ordentlig fine kofferter!
Jeg ønsker meg noen sånne, fant ikke på loppis denne helgen, så får lete videre..! ;-)
Ha en super reise med jobben, godt med litt forandring innimellom..

Klemmer

Fra huset i svingen sa...

Gamle kofferter er fint det, og de gjorde seg på toppen av skapet også :-D

Vil ønske deg god tur!!!

Stor klem

Hannepålandet sa...

Så tøft det ble med de koffertene på skapet ditt:)
Som du sier, en fin kontrast.

ha en fin dag og en fin jobbuke.

Hannepålandet sa...

Og ligger forresten en award inne hos meg til deg:)

Rosemary and Thyme sa...

Jeg bare elsker de koffertene dine.
De passer veldig godt inn i hvite miljøer.

Ha det fint på reisen!
Klem Tove

Lottas Himmelrom sa...

Wow så stilig altså!!! Håper alt står bra til der:) Her er det full fart!!!

Mener du det at du lager sånn hals på bestilling? Jeg bestiller gjerne en altså! Drit stilig!!!!! Rett og slett!!
Ønsker deg en fin kveld:) Håper du ikke er ute og reiser med fly nå da...

Klemmer til deg snuppi:)

Silje sa...

Syntes de passet fint på toppen av skapet! ;)

Kan jeg spørre deg hvilken lay-out/mal du har på bloggen din? Jeg finner liksom ikke den med innlegg i midten, og tekst og bilder på begge sidene.. Blir veldig glad for litt hjelp :)

Må kose deg på tur med jobben!
Klemmer

Ida sa...

HEI VENNEN!

TUUUUSEN tusen takk for kjempekoselig hilsen på bloggen min.. det er lenge siden jeg følte meg anonym der.. hihi, men det er egentlig helt ok, derimot har jeg aldri før vist helprofil bilder med lite klær.. haha.. menmen.. jeg går ikke lenger enn det ;-D

Håper du har kost deg på tur !
Og nydelig med koffertene der, de er jo vakre i seg selv også da!

klem

Anja-Elin ♥ Vakre augeblikk sa...

Så kjempe flott det vart! :) Eg elsker gamle kofferter, skulle gjerne hatt nokre sjølv, men ikkje fått tak i dei perfekte endå :) Kjem nok etter kvert.

Har nettopp hatt ei hard shoppingsøkt i Bergen. Kjenner at beina er gaaanske slitne, så skal bli deilig å komme heim og pakke ut alt det lekre som eg fekk tak i :) Skikkelig vellykka shopping! :)

Ja, slike tepper tar tid gitt! Herlighet.. eg håper at eg blir ferdig med det til vi flytter inn i nytt hus :) Det er målet, og da har eg endå nesten eit år på meg. tihi ;-) Gleder meg til å sjå teppene dine når dei blir ferdige! :) (Når det ikkje er overraskelse lengre;)

Ønsker deg ein kjempeflott søndag :)

Kjempeklem fra Anja-Elin :)