søndag 11. april 2010

Og vinneren er.......

Da har jeg endelig fått trukket en vinner på give-away'en min :)



Jeg brukte Random number.org for å hjelpe meg med trekningen :) Jeg skrev opp alles navn, og hvilke lodd alle har fått i samme rekkefølge som de har kommentert :) Da ble det seende ut slik:



Og vinneren er:


      

Nr 42 er Yesheimen!!!!!!


Gratulerer!!! Du har vunnet halsen!! :)

Send adr din på mail til meg, så jeg kan sende den til deg!!!! Jippi!!!
Så gøy!!!!

Sorry til alle dere som ikke vant, men hvem vet :) Det kan komme flere give-away'er på bloggen min etter hvert :) Siden responsen var så innmari stor, så kanskje jeg skal strikke en til :)


Kos dere på Søndagskvelden!! :)


13 kommentarer:

Frk:Twil sa...

Oiii!
Heldig vinner..
Utrolig fin hals.. Kan jeg spørre om garntype og pinnenummer.. Jeg er ikke såå glad i å strikke, men med tykt garn og tykke pinner går det ihvertfall;-)

Jannes lille sted sa...

Hei:)
Gratulerer til vinneren! :)
Nydelig hals altså! Den var så fin:)

Kan jeg spørre om oppskrift på den?

Ha en fortsatt flott kveld
Klem Janne Merethe

Lindas hus sa...

Gratulerer til YESHEIMEN, så håper jeg du strikker snart igjen;) Ha en fin søndags kveld du også:D Klem

liven sa...

grattis til den heldige vinneren :o)

Fra huset i svingen sa...

Gratulerer så mye til vinneren :-D
Den halsen var superfin!!!

Klem

små og store drømmer sa...

Gratulerer til vinneren :)

Heidi`s hvite perle sa...

jeg kjøper gjerne en av deg jeg:P ;)

Evige Ting sa...

SNUUUUUFS! E d muulig å være så nærme da! Jaja, heldige vinneren hvertfall! Heier på en ny konkurranse gitt hehe

Gratulerer så masse til den heldige!

KlemE

Rosemary and Thyme sa...

Gratulerer til vinneren!
Heldige deg!

Halsen ble skikkelig fin, min venn!
Du er flink.

Ha en fin ukestart
Klem Tove

Jatte sa...

Gratulerer til vinneren, halsen ble kjempefin :)

Klem Jatte :)

Silje sa...

Så flott den ble!
Gratulerer den heldige vinneren!

LYKKEBO sa...

Gratis til heldig vinner!
Nyyydelig gave..byr sjansen seg igjen..slenger jeg meg på;)hihi..

Har en drøm... sa...

Gratulerer til den heldige vinneren, knallfiiiin hals:o))

klem Line