lørdag 10. april 2010

Nå er den ferdig!!




Her er halsen som en heldig vinner vil få i posten :) Jeg brukte litt lenger tid på den enn forventet, men nå er den ferdig :)

Jeg har en liten innrømmelsen.....ha ha ha ....eeegentlig vi jeg helst beholde den selv!!! Ja! For jeg har ikke laget mer enn 2 sånne halser før, og begge har jeg gitt bort til to herlige venninner :) Så jeg har ikke engang en hals selv!! Men nå har jeg lovet  å trekke en vinner i morra....så da skal jeg gjøre det :) Jeg tror jeg er den som gleder meg  mest!!! Hi hi :) Jippi!!! :)


Og ja....her er jeg igjen!! Sorry altså :) Blir vist en del bilder med meg som poserer her....men jeg syns liksom det er bedre å se ting på, enn bare hengende på en knagg eller henger!!! Ikke sant? :)


Jeg tror jeg er nødt til å strikke en til meg selv også nå  :)


Dette var bare en liten 'teaser' for dere som er med i trekningen av give-away'en min!!! Og trekningen er i morra kveld, så hvis det er noen flere som vil være med, så er det fremdeles litt tid igjen :)

Kose dere på Lørdagskvelden dere da!!! :)

Det gjør jeg!!!!!


10 kommentarer:

EngLeMor ♥ HiLdE sa...

Den var virkelig flott - nydelig farge!! Skjønner godt du helst vil beholde den selv *smil*

Ønsker deg en fin lørdagskveld :-) Klem♥Hilde

Heidi`s hvite perle sa...

Ååhh.. den var nydelig!! krysser fingrene for at jeg vinner:P hehe!

Jannes lille sted sa...

Å den var jo bare nydelig!! Kjempefin altså.
Håper jeg er den heldige

Ha en fin kveld!
Klem Janne Merethe

pensjonat frua sa...

Nydelig nydelig hals! Hvordan strikker du den?

lisje astrid's husblogg sa...

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅH!
Den er råååå fin!
Wooow!Du er bra flink!
Eg kryssar fingrane☺
God laurdagskveld♥
Klem frå Astrid:)

Littshabby littslitt og baremitt. blogspot.com/ sa...

Den var råfin!!
Om jeg kunne få din mailadr så kan jeg sende deg bilde av awarden din fra meg til din skjønne blogg!;
Du kan sende mailadr til; littshabbylittslitt@yahoo.no

Janne Lillian ♥ sa...

Oi..så fiin!! Du er skikkelig flink!!

Jeg krysser fingre og tær for vinnerlykke hos deg imorgen :)

Ønsker deg en flott kveld ♥

Klem Janne

tove sa...

Knall fin. Datteren min ønsker seg en sånn. Har ikke rukket å strikke en til henne enda. Kanskje jeg må strikke to, var jo så stilig!

Tove

Evige Ting sa...

AH!!! Den var bare lekker! Jeg skal danse seiersdansen om den blir min gitt!

Følger med i spenning!

klemE

Stina sa...

Så fin hals du har laget:) En sånn vil jeg prøve meg på:) Oppskrift?:)

Fin blogg forresten!:)

Klem