onsdag 7. april 2010

Jeg har unnet meg!!!


Jeg vet at det er mange som har vært mye tidligere ute enn meg med å kjøpe seg et slikt skjerf :) Men NÅ har jeg kjøpt meg et!! :) Jeg har ønsket meg og ønsket meg et slikt skjerf :) Og da jeg var i Ålesund en tur, unnet jeg med det endelig :)

Det er såååå fint!!! :) Og det passer perfekt til pelsvesten min også!! :)



Her strekker jeg hals, så jeg ikke skal være med på bildet :) I hvert fall ikke ansiktet mitt :)
Fargen er mellombeige, og det er de nye stjernene som er litt mindre. Nydelig !! :)

I løpet av påskeferien har jeg også fått opp en antikvitet på veggen som jeg har på lån fra min mor :) Den skal dere få se senere :)

Og HUSK GIVE-AWAY'EN min da!!! :)


 

13 kommentarer:

tove sa...

Så nydelig skjerf, nydelig farve.

Ha en fin kveld.

Ida Susanne sa...

åå, så flott det var.Kledde du:)
Selvom vi alle sikkert ville sett fjeset ditt også:)

Herlige fargetoner:)

Har en drøm... sa...

HELDIGE du ♥ Det skjerfet har jeg også såååå lyst på:o)) Kjempefint ♥ Den nydeligste fargen du har valgt og... Fiiiiin ♥

Kos deg med skjerfet:o))

Klem LIne

Jatte sa...

Superfint skjerf :))
Ha en fin kveld videre,
Klem Jatte :)

lisje astrid's husblogg sa...

HEI♥
Veldig fint det skjerfet ja!
Ålesund altså?Er du herfrå da?
Helsing frå Astrid♥

Dronning Maud sa...

Vakkert skjerf!!Du vil ikke angre.Jeg har et lysere og er så fornøyd.Deilig blandingsvare også:)fin blogg dette:)

Monica sa...

Kjempefint skjerf, helt nydelig. Må bare presisere at serviset jeg viste ikke er fra greengate, det kom kanksje litt dårlig frem av innlegget. Tenkte bare jeg måtte si det så du eventuellt ikke ser etter det selv. Det jeg mente var det forrige serviset som var i yllen og som også hadde ligget i et skap i innlegget som jeg linket til, det er greengate. Ønsker deg en nydelig dag. Klem Monica

Cosmos sa...

De skjerfene er bare nydelige.. skjønner godt at du ønsket deg ett slikt og nå er du jo heldig eier av ett.. grattis
Nå skal jeg sjekke Give awayen din

Som mine dager er sa...

Flott skjerf som du kan bruke til mye og mangt pga anvendelig farge. Det hender man blir så glad i enkelte plagg at man nesten "flytter inn" i de. He he ... iallefall er jeg slik ;-)

Det er viktig å unne seg noe fint iblandt. Kos deg med skjerfet ditt du.

Klem Marit

LYKKEBO sa...

Kjempe flott sjal! Viktig å unnet seg noe til baaaaare seg selv iblant;) Tusen takk for den fine kommentaren du la igjen hos meg i påsken.. *smiler* Nå er jeg gått lei det meste hjemme, og har hatt en skikkelig bloggtørke.. Så slike kommentarer gjør virkelig godt:) Takk snille deg..

klem

Rosemary and Thyme sa...

Herlig skjerf!
Grattis!

Ha en fin kveld
klem Tove

House of Dogs sa...

ÅÅå..akkurat det skjerfet i den fargen har jeg hatt så lyst på! Er kjempe lekkert:)

Kom over bloggen din på dagens bloggrunde og likte den veldig godt:) Så jeg legger deg til i blogglista mi slik at jeg får med meg videre oppdatering her inne;)

Ønsker deg en fin kveld!

Klem

Frk:Twil sa...

Å det var lekkert.. Er jeg helt lost som hverken har ett eller vet hvor det er fra.. Vil gjerne vite! hehe! GOD HELG:. KLem