lørdag 17. april 2010

Helg!!!


Hei alle sammen!! I'm ba-ack!!!! (les med Jim Carrey-stemme!) ha ha ha :)     

Jeg har for tiden jobbet, og 'sittet fast' i Stavanger da ingen fly går lenger :) Er det ikke snøras, så er det vulkanutbrudd liksom!!! Ha ha :)  But nothing can stop me!!!!Moa-ha-ha haha haaaaaaa!!!!! Så jeg hoppet på et tog til Kr.sand i stedet, og så kjørte min kjære bilen min fra Gardermoen til Kr.sand for å være der i helga med mæ!! :) Koselig! 

Men jeg har desverre ikke batteri på kamera, og har ingen blider å blogge om!! Har jo bare jobb-pc'en min, og der er det ikke mange inspirerende bilder ;) hi hi :)

Men jeg har vært så heldig å få en award!! Av herlige Jatte, som også sier at jeg skal fortelle 7 interessante fakta om meg selv! Hmmm..... finnes det i det hele tatt 7 interessante fakta om meg.....? Fnis... :)        



1. Jeg eeeeelsker sjokolade!!!

2. Jeg kan ikke spise sjokolade siden jeg er på lavkarbo-diett!! ( ha ha)

3. Jeg jobber med klær og mote

4. Vi har akkurat kjøpt seilbåt, og skal tilbringe 4 uker i båten i sommer :)

5. Jeg både strikker og hekler

6. Jeg eeelsker å se på film

7. Jeg driver med hest


Egentlig skal jeg gi denne awarden videre til 7 andre blogger, men det syns jeg er vanskelig.... Så jeg velger å gi den til alle bloggerne som ligger i blogge-rullen min, men det er valgfritt om dere vil blogge om det :) Jeg syns det er koselig å få awarder, men det er ikke like lett å gi de bort :) Mest fordi jeg vet det er mange der ute som ikke er så glad i å få de, og fordi det er så himla mange som fortjener en award, at jeg syns det er vanskelig å velge bare 7!! :)

Og så har jeg fått en award av Hanne på landet også!!! Jippi!! Her bare drøsser de inn!! :) HI HI..
Tuuusen takk for at du liker bloggen min!! Der er bare så utrolig koselig!!!



Her skal jeg si 10 ting som gjør meg glad:

1. Min kjære samboer
2. Mine venner
3. Min familie
4. Mine antikviteter
5. Havet, og båtliv
6. Blogging og bloggevenninner
7. Oppussings-prosjekter
8. Dyr
9. En gøy ridetur
10. Godteri

Her gjør jeg det samme som over, og gir den videre til de som ligger i bloggerollen min :) Alle de bloggene som ligger der, er jeg innom jevnlig, og setter stor pris på! Så takk til alle dere som inspirerer såå!!! :)


Da gjenstår det bare å ønske alle en strålende god helg!!! :)

5 kommentarer:

Ida Susanne sa...

Gratulerer med award'er, super stas of velfortjent vil jeg si:)

Er stadig innom deg skal du vite.
Ser du liker hest/holder på med hest, morro da.
Fantastiske dyr, er selv den heldige eier av en islandshest. Herlige Jorik*smile*

Finnes ikke noe bedre en å koble av på en ridetur i skogen eller en treningsøkt på banen:)

Ønsker den en finfin helg snupp.

Rosemary and Thyme sa...

Gratulerer med awardsene!
Gøy å lese litt om deg...

Ha en super dag!
Klem Tove

♥ Hege`s Cute N Cool Blog ♥ sa...

Hei ♥

Gratulerer med awarder ♥ Kjempeflott blogg!!! Du e jammen flink på heimefronten oxså ser jeg her inne!! :)))

Takk for titten!!

Ønsker dej en herlig lørdag ♥

Klem fra Hege ☺

yesheimen sa...

Hei og grattis med velfortjente awarder.
Har vært borte en uke, men nå hjemme igjen, og hva ser jeg? Jippi jeg har vunnet:-D Tusen tusen takk, kjempefin hals og jeg gleder meg.
Finner ikke din mail adresse, så jeg sender min først, så skal du få adeassen min: ankaled@hotmail.com

Spennende!

Klem Ann<3

Fra huset i svingen sa...

Ligger en award til deg inne hos meg også ;-)