fredag 23. april 2010

Gamle bilder...



Jeg ser ofte at folk har gjort om sine nye bilder til gamle, når jeg leser på forskjellige blogger :) Det er skikkelig stilig!! Men når det kommer til bilder, så er det noe meget spesielt med de ordentlig gamle.... De som virkelig viser tiden de lever i, og som gjenspeiler den tøffe hverdagen mange av de hadde. Du kan se det i ansiktene deres.... Bildet over er av mine oldeforeldre, og den alle minste jenta i bildet er min mormor....

Jeg elsker dette bildet av min familie..... blir så nostalgisk av sånne bilder. Jeg har desverre ikke orginalen, og her har jeg tatt bilde av et bilde. Det er derfor det er litt gjenskinn i bildet.

Det orginale bildet henger hos min tante og onkel, sammen med et par andre fine bilder. Min tante skulle fremkalle de, men jeg tror hun har glemt det :) Så mamma tilbydde seg å gjøre det. Jeg gleder meg. Da skal jeg få brukt de fine rammene jeg fant på bruktbutikken i Kr.sand sist.



Kjempefine!!! Og så kosta de ikke mer enn en tier per stk!! Jippi!!!


I morra tidlig.....eller...... jeg tar det tilbake..... i natt.....drar jeg til Gardermoen for å fly til Frankrike!! Da blir det ridetur fra vinslott til vinslott i 6 dager!!! Tenk det!!! Nydelig natur, nydelig mat, nydelig vin, og ikke minst..... fantastisk morsom ridning!!! Full speed!!! Jepp jepp jepp!! Hi hi.... Jeg gleder meg som en liten unge!!! Sukk!!!!! :)

Men på min lange ferd, har jeg ikke tilgang til data og internett, så det blir ingen blogging på en uke!!! Men faktisk så tror jeg at vi kommer til å få oppleve så mye forskjellig hele tiden der nede, at jeg ikke kommer til å få blogge-abstinenser. Ha ha :)


Ønsk meg lykke til!!! Og kryss fingrene for at flyet mitt går!!!

Klemmer fra

8 kommentarer:

Hannepålandet sa...

Så fint det er med gamle bilder da:)

Og den turen din høres sinnsyk bra ut og skjønner du gleder deg masse til den. Bare LITT misunnelig, hihi.
Kos deg masse og blir spennende å høre hvordan du har hatt det og kansje få se noen bilder også;)

Ragnhild / Wallas Verden sa...

Elsker gammlebilder.

Men ble helt satt ut av tanken på den herlige turen du har forran deg. Øy øy. det hørtes så utrolig kjekt ut.
Masse masse god tur.
Klem:)

Lottas Himmelrom sa...

Ah det bildet var veldig fint!Og tenk at det er familien din på det da:)

Ønsker deg en superduper tur til Frankrike!Å herre så herlig! Kos deg masse!
Mange klemmer fra
meg:)

Lykkehjemmet sa...

Åååå da ønsker jeg deg en strålende tur og håper du nyte og koser deg til det fulle:) Ja gammle flotte bilder har et eget budskap,man kan nesten føle på kroppen hvordan de hadde det. Blikket dems er spesielt,bildet ditt var veldig flott. Har noen sånne gamle bilder jeg også...
Lykkeønsker fra Mona

tove sa...

Ønsker deg en riktig fin ferie

Tove

Fra huset i svingen sa...

Gamle bilder er koselig å ha :-D
Og jeg elsker gamle rammer, har en hel skuff full og de må nok opp på veggen etterhvert. De kan jo ikke ligge å støve ned der synes jeg. Kanskje jeg må gå på bildejakt hjemme hos gamle slektninger snart?!

Åhh du må kose deg masse på tur. Det hørtes helt fantastisk ut og sikkert ern opplevelse for livet!!!
Gleder meg til å høre om turen når du kommer hjem!

Klem Karianne

små og store drømmer sa...

Hei hei. Så fine rammer du har fått tak i :)
Også så heldig som skal på ridertur..
Skulle bare titte innom for å si at jeg ikke har glemt deg. Gaven kommer snart snart :)
Kos deg masse i Frankriket.
Klem :)

Huset ved elven. Kyrksæterøra, Norway sa...

Jøddemæ, for en heldigris du e! Konja tænkt mæ å vårre me på den turn der ☺ Enig me dæ mht gamle bilda, dæm e heilt spesiell både å ta på og sjå på. Æ har lagt ut gamle konfirmasjonskort på ei "fotoramme" i dag. Sånne kort tytte æ e kjæmpefin å.

Ønske dæ ein kjæmpefin tur, kos dæ rått!!
Klæm fra fru Strøm