mandag 5. april 2010

Før og etter!!! :)



Endelig er komoden ferdig malt!!!!! Hælleluja!!!! ( Dere vet hvordan det uttales) ha ha  :)
Og slik ble den!! :)

Og ja......den står på kjøkkenet!! Det forbudte rom :) ha ha :)

Og slik så den ut før:


Jeg syns jo ikke den er så fin uten maling. Jeg er ikke så glad i de 'flammebjørk-møblene' :) Hvis det er det de er :) Men ble veldig fornøyd når den ble malt :)





De samme detaljene som på tv'benken :)
Som sagt tidligere, så kunne jeg gjerne hatt litt mer utskjæringer enn dette, men min kjære er ikke så glad i det. Så da ble det et kompromiss :) Jeg er bare glad jeg fikk byttet ut både den 'røde' komoden på kjøkkenet og tv beken med disse :)


Den grønn-turkise vekta min kommer liksom mer til sin rett på denne hvite komoden :)

Håper dere har hatt en nydelig påskeferie, og er klare til en ny uke med jobb!! :) Jeg for min del kunne begynt påskeferien på nytt igjen i morra jeg, men men....

Klemmer!!!


 


21 kommentarer:

Hulda sa...

Så flott skapet ble! Slike gamle skap er så nydelige. :) Du har gjort en god jobb!

Jatte sa...

Kjempefin :))

Har en drøm... sa...

Den ble nydelig ♥ Så flink du er! Passet godt på kjøkkenet... Den grønne vekten din er lekker:o))

Ha en strålende hverdag:o))

Klem Line

Skogmusa sa...

Så fin den ble i hvit:)Det gjorde seg jammen med litt maling:)
Syns vekten din var såå fin også!
Ha en flott uke.
Klem

liven sa...

Heisann!!
Så fin denne kommoden ble da...har kikket litt på tvbenken også :o)
Har et lignende skap stående i garasjen som jeg skal male!!
Synest disse er så koselige!!
Mitt skap har en skade på platen oppå så der må pusses og sparkles!! Kjente jeg fikk inspirasjon til å gå igang nå :o)
Så takk for det og takk for titten i den fine bloggen din!!
Ha en fin dag :o)

Janne Lillian ♥ sa...

Så fiin den ble!! Skulle ønske vi og hadde plass til flere møbler, da hadde en slik stått høyt på ønskelista :)

Ønsker deg en fin dag!!

Klem ♥

Babsy sa...

Ohh, den ble bare SÅ kjempeflott, og vet du , jeg kjente at jeg ble sånn littegrann og egentlig veldigmasse sjalu på den der ja .... jeg er nemmelig på evig leit etter slike møbler jeg også ser du .... Er helt enige med deg i at den er mye finere i hvitt en i "original" fargene...

klem Babsy

lisje astrid's husblogg sa...

WOOOOW!!!!
Den vart kjeeempe lekker!
Eit fantastsik møbel!
God tysdag:)
Klem frå Astrid♥

Littshabby littslitt og baremitt. blogspot.com/ sa...

Det skapet ble kjempeflott!! PS; ligger en award til deg på bloggen min♥!

ANETTESHUS.COM sa...

Sååå flott den ble!! Kjempe-fin! Litt hvitmaling gjør alltid underverker:)

Jeg har smuglet inn et "nytt" bord i dag ... Litt usikker på om jeg skal male deg. Hva synes du?

Klem klem
Anette:)

små og store drømmer sa...

Så fin den ble.
Ville bare si at du vant konkurransen hos meg :)
Send meg mail med adresse så kommer premien så snart som mulig!

Håper jeg har like bra vinnelykke hos deg også.
Har såå lyst på den fiiiine halsen :)

Klem

Tandberg Gård sa...

Ja denne ble utrolig bra!! Og godt det holdt med 4 strøk og det ikke ble som sist!!
Nå som jeg har egen pc skal jeg blogge litt ikveld!!

Hulda sa...

Heisann :) jeg bor i Harstad. :) Nydelig vær her nord. Koser oss!

Home By Virginia sa...

Hei på deg :)

Så flott det ble...!!! :D Virkelig Lekkert

Takk for super hyggelig kommentar inne hos meg... Er så koselig å få "god bedring" hilsner når man er syk... :)
Jeg er fortsatt ikke frisk, men jeg holder ut... Venter på innkalling til sykehus nå så får vi se hva det blir til... :)

Klemmer fra Malin Virginia ♥

Hannepålandet sa...

Hei:)
Så fint skapet ble, det er så fint når det er noe utskjæringer på de. Det er det desverre ikke på mine skap, som jeg nå endelg er ferdig med. Siste malingstrøket må bare tørkes;)
Ønsker deg ei fortsatt fin uke

Miriam Lilliana sa...

Wow, så utrolig mye finere det ble!
Må forresten bare si at du har en utrolig fin blogg, ble helt glad bare av å komme inn her:)
Legger deg til i blogrollen.

Klem fra meg

Anonym sa...

Den ble kjempe fin. Er her inne å ser nesten hver dag. Kjempe fin blogg :) Hilsen Merete

Frk:Twil sa...

Lekkert..
Hvitt er favoritt!
Jeg maler alt hvitt for tiden og blir mer og mer fornøyd med det.. Kommer mer til sin rett, det gjør andre ting også.. Sånn som kjøkkenvekten din ble så fin oppå der;-)

Klemmer*

salige lavendel sa...

Så flott den trepynten kom fram etter at den ble malt. Kjempeflott ble den!!

TullUlla sa...

Kjempefint!!!

Therese sa...

Så fiint ett skap!Har akkurat maken jeg også :P Men det står fortsatt nede i kjelleren, umalt.. har ikke peiling på hvor jeg skal gjøre av det etter oppussing skjønner du :P plassmangel delux! Har også en skjenk og spisebord i samme stil, er visst fra 50tallet dette! Elsker de små utskjæringene som gjør den så feminin :)
Digger stilen din!;)
Ha ei fin helg, og kos deg masse!
Klem Therese