torsdag 22. april 2010

Fly sa du?


Jeg er trygt hjemme igjen etter en Ålesundstur i dag :) Både flyet opp dit, og ned igjen gikk!!! Jippi!!! Jeg satt nemlig på Gardermoen i går fra kl 05.00 og 'blomstret' mens jeg ventet på at flyet til Haugesund skulle gå!!

Men gikk det!!!?    Nope!!! :) Så da var det bare å hente bagasjen igjen, og kjøre på jobb. Overtrøtt  :) haha..

Men man må jo bare ta det med et smil!! Ikke sant? :) Jeg smiler jeg!!! Hi hi :)  Og i dag gikk det altså veldig bra. Og godt er det, for jeg skal jo på Frankrike tur på Lørdag, og jeg bare krysser fingrene for at flyet går!! Hvis ikke må vi kjøre......24 timer...... Skitt pomfritt!!!!!! ;o)

Men jeg har klokketro!!! Jepp jepp jepp!!!



Interiørblogg sa du?.....   :)

Her er noen bilder fra den ene bloggbare veggen på kjøkkenet :) Tji hi!!!

God natt alle sammen!!

1 kommentar:

Ingveig Kjersti sa...

God tur til Frankrike :)
Det ordner seg for slike positive og kvitrende piker som deg.