fredag 2. april 2010

Feiring & give away!!!!

Nå er det tid for feiring!!!!! Bloggen min har over 10 000 hits!!!! Jipp!!!!
Og siden det var flest som ville ha noe hjemmelaget, så er jeg godt i gang med en nydelig perlestrikket hals! :)


Den er i lys beige, og passer perfekt til en hvit tunika fra Odd Molly eller Timo ;o)

 

Den lyse beige fargen er littebitt varmere enn på bildet, men det var veldig kjølig lys fra vinduene i dag, så da ble bildene også litt 'kjølige' :)

Er det noen  som har lyst til å vinne en slik hjemmelaget hals?!!!!! :)

Den gis vekk her på bloggen min som en liten feiring!!!!!!

Reglene er som vanlig:

1 lodd for  kommentar under dette innlegget :)
2 lodd for kommentar, og link til dette innlegget i bloggen deres :)
3 lodd for kommentar, link, og legge seg til som følger :)

( for dere som ikke har blogg, får dere 3 lodd om dere kommenterer og legger dere til som følger. Husk å skrive en mail-adr jeg kan nå dere på)    :) 

(NB: mine bilder er blokkert for kopiering, så eneste måten å linke til meg, er å legge bloggen min i bloggelisten deres)  :)


Siden jeg som regel har under 10 kommentarer av gangen på mine innlegg, tror jeg at dere som er med i trekningen har en meget høy odds for å vinne :) haha ha :)  

Jippi!!!!!1 Jeg gleder meg!!!! Min første give-away!!!! :) Trekning på Søndag den 11 April :)

Flere bilder av halsen kommer når jeg blir ferdig med den!!! :) Håper jeg blir ferdig på Søndag.
Jeg er nemlig i gang med malingen på min komode på kjøkkenet, så det blir strikking i puljer...ha ha... Litt maling, og så litt strikking mens malingen tørker :)

Ha en nydelig Fredag alle sammen!!!!




  

52 kommentarer:

Bettum Villa sa...

Jeg vil gjerne være med :D 2 lodd på meg.

Klem Madelen

Presious Home sa...

Hei!
Jeg slenger meg på med 3 lodd takk!

God påske!

Siv Janne sa...

Jeg vil gjerne være med to lodd på meg :)

Klem Siv Janne :)

Beate sa...

wow, så flott premie!
jeg vil gjerne være med. 1 lodd på meg.

nå vil jeg kikke litt rundt i bloggen din

klem beate

Ann-Helen sa...

Vil også gjerne være med!!! Hjemmelaget premie, jippi!!! 2 lodd:)

God påske!

Susanne sa...

Jeg er med!!!! Å så gøy med hjemmelaget premie;)3 lodd takk!
KLem Susanne

små og store drømmer sa...

JA TAKK! Jeg som har såååå lyst på en sånn hals.
Tre lykkelodd til meg :)
(konkurranse hos meg også om du vil delta.)
Fortsatt god påske til deg.
Nå skal jeg titte litt videre i bloggen din.
Klem

Anonym sa...

Hei!
Gratulerer med flotte besøkstall - artig!
Setter stor pris på dine innlegg, legger meg til som følger og venter spent på fortsettelsen
Helen

prinsesselinn sa...

Heisann;)
Jeg følger deg og ville gjerne linket , men får ikke til å kopiere bilde som jeg kan linke til for kommer bare funcion disabled ( slik at man ikke skal kunne kopiere bildene dine) ;(
Buhu.
Linker gjerne om du mailer meg ett bilde eller noe...
Ha en fin lørdag ;)

Heidi`s hvite perle sa...

woohoo"! grattis, søta!
3 lodd på meg seffern:)
GOOOD PÅSKE

rule sa...

Så koselig og inspirerende blogg du har!!! Følger deg gjerne videre!!! Og god påske videre:-)

Silje sa...

Er gjerne med jeg! Så det blir 2 lodd;)
Fant akkurat ut hvordan jeg fikk besøksteller på bloggen min! ;) Har et stykke opp til 10000 ja, med mine 20 ;) hihi..;)

Klem Silje

Lottas Himmelrom sa...

Olalaaaaaaaaa jeg er selvsagt med;) Og tar enda mer selvfølgelig 3 lodd!Hoho:) Ha en fin kveld lille du:)
Klemmer:)

lisje astrid's husblogg sa...

HEI♥
Kjempe flott blogg du har!Og gratulerer med mange besøkende♥
Eg skulle gjerne teke 3 lodd,men får ikkje linka bilde..
1 lodd på meg☺
Tusen takk for gode ord frå deg☺
Klem frå Astrid♥

lisje astrid's husblogg sa...

Klart eg vil ha deg i blogglista mi!
Å den premien passar perfekt til meg☺☺Favorittkleda er Odd Molly,så har eg nåkre Ti-Mo kjolar og tunikar også☺
Blir det 3 lodd då?Hihi;)
Halsen som du strikkar er såååå lekker!du er kjempe flink!
Klem♥♥

Littshabby littslitt og baremitt. blogspot.com/ sa...

Hei! Datt over bloggen din via NIB og følte meg straks hjemme!! Herlig blogg har du! Har også nylig vært på sinsen og kjøpt kofferter♥!! Legger meg til som følger og linker til bloggen din som jeg gjerne følger videre.(da ble det vel 3 lodd??) Har også en give away på min blogg - og du er hjertelig velkommen på min blogg også!! Ha en fin dag♥

Anonym sa...

Fin blogg! Hilsen Siri. (sies77@gmail.com).

Janne Lillian ♥ sa...

Så gøy!! Jeg er selvfølgelig med :) Tar to lodd og krysser fingrene!!

Klem ♥

Mira sa...

Gratulerer med masse besøk!

Ønsker meg et lodd eg.

Påskeklem fra Mira

yesheimen sa...

Hei.Garttis med 10 000!!! Ja denne halsen vil jeg gjerne vinne, så hiver meg på konkurransen.
Jeg komenterer, følger, og har deg på rollen. Så da blir det vel 3 lodd da. For jeg får jo ikke lagt til bildet?

Klem Ann<3

Evige Ting sa...

Hei! Nydelig gave, er lett med. 3 lodder! :))

KlemE

Trine sa...

Den halsen så jo bare så deilig ut! Jeg vil ha! To lodd til meg:)

Babsy sa...

Så herlig gave du stiller opp med .. og gratulerer så mye med så mage hits på bloggen din, forstår jo godt det for du har en herlige blogg :o) så jeg tar 3 lodder hos deg idag jeg :o) klem fra Babsy

Lykkehjemmet sa...

Så flott hals da!! Elsker hjemme strikket jeg også... men er elendig på å strikke selv...
Jeg blir gjerne med:) 3 Lodd vil jeg ta!!
Kom gjerne inn til meg om du ønsker:)
Klem Mona

Har en drøm... sa...

Juhuuu, det ble hals ja, flott:o)) Den er så fin ♥
Jeg tar 3 lodd, takk!

Klem Line

Jannes lille sted sa...

Hei:) >Dumpet plutselig borti bloggen din. Her var det fint:)
Hiver meg selvfølgelig med på giveawayen din samtidig da.
Kommenterer og linker, så to lodd:)

Ønsker deg en fin uke
Klem Janne Merethe

Ida Susanne sa...

ååå, morro:)
Herlig premie da..Nydelig..
Jeg er så klart med:)
3 lodd til meg..
Klem Ida Susanne

liven sa...

Jeg vil gjerne være med å feire masse besøk i bloggen din jeg :o)

Kirsebær sa...

Jeg blir veldig gjerne med i trekningen, og tar 2 lodd da jeg også er følger. :o)

Ha en fortsatt fin uke!

Fra huset i svingen sa...

Ja, jeg vil være med å feire :-D
Tar 3 lodd!!!

Ha en fortsatt fin kveld

I drømmeslottet sa...

Jippy moro å være med:-) Jeg vil gjerne ha tre lodd. skal fikse linking imorra når jeg blogger ett nytt innlegg,-) Så flott blogg du har! Her skal jeg jammen lese mer.. Håper jeg vinner, det høres så fint ut:-) Ha en fin uke

MarnyAlice♥Kalas Mystiske Hjørne sa...

Hei☺ So fin blogg du har, la meg til som følgar eg☺
Og er gjerne med på give awayen din, 3 lodd til meg takk☺

Klem M♥

micano sa...

Hei
jeg vil gjerne ha et lodd! :-)

Bettum Villa sa...

Jeg skrev feil.. mente 3 lodd. Kommentar+link+følger... hehe ops.

Cosmos sa...

Flott gave og flott blogg har lagt meg som følger. Ser du har fått en mengde kommentarer så sjangsen er nok liten, men verdt ett forsøk
2 lodd til meg har lagt med som følger også

Ragnhild sa...

Flott blogg! titter litt mere jeg =)
2 lodd da =) første gang jeg prøver meg på en slik sak.... håper jeg har hellet med meg =)

Ha en flott dag!

Ragnhild

ralfefarfars paradis sa...

Jeg blir gjerne med;) Fant deg gjennom Lottas himmelrom;) Ha en fortsatt fin dag!

HildeM sa...

Jeg er gjerne med med 2 lodder :)

Klem fra Hilde

Elise`s Bergen sa...

3 lodd på meg =)

God helg =)

Elise

HildeP. sa...

Grattis med mange besøkende! Jeg blir gjerne med på din give away, og trekker 2 lodd. Halsen ser kjempelekker og deilig ut! Ha en flott kveld! : )

Therese sa...

Jeg vil gjerne være med, og trekker 3 lodd!:))
God helg!;)
Therese

Thing sa...

Jeg hiver meg på! ;)

RoseSommer sa...

Koselig blogg. Ser du også har funnet en sånn smal kurv hos KID! Jeg har kjøpt en, men må visst få tak i etpar til, for de er jo så praktiske med den fasongen!

Tar ett lodd, og håper på det beste.
Hilsen Kari på email jstoevl@online.no

EngLeMor ♥ HiLdE sa...

Hei♥
Jeg vil gjerne være med og tar meg 3 lodd jeg!!
En herlig blogg du har som jeg besøker ofte :-)

Klem♥Hilde

Rosemary and Thyme sa...

Jeg blir selvfølgelig med, og tar to lodd!
Er jo følger allerede, og kommentar.
Klem Tove

Bare Meg sa...

jatakk jeg vil gjerne vinne hals:)
legger meg til som følger og:)

Marit sa...

Hei
Jeg blir gjene med. Trekker 1 lodd.
Tenk å vinne denne flotte halsen.
Ha en fin helg.
Marit S

House of Dogs sa...

Ohh.. Giveaway så gøy! Gratulerer så mye med så mange besøkende:) du har en kjempe flott blogg! Et lodd til meg takk:)

Ønsker deg en fin kveld!

Klem

Almas Hus sa...

Oi, ser jeg nesten har gått glipp av denne give-awayen :) Hiver meg på i siste liten, jeg...og legger meg også til som følger- da blir det visst 2 lodd på meg
klem

FRIEblonder sa...

Hei!
Så fin blogg du har! Og gratulerer med mange besøk!
Jeg vil gjerne være med i trekningen av den nydelige halsen du har laget :) (Jeg har deg på blogglista mi, så da blir det vel 2lodd?)
Hilsen FRIEblonder

Rosetrend sa...

olalala, håper det ikke er for seint å være med i trekningen... :S 1 lodd til meg om vinneren ikke allerede er trukket ut.

I drømmeslottet sa...

heisan:-) Lurte på hva slags garn, hvilke pinner og hvor mange masker du legger opp til disse halsene? Superfine!! Jeg er inspirert og sysler med julegaver..