torsdag 1. april 2010

Er jeg tøff eller hva?


Jeg syns jeg er ganske tøff som tar inn rosa i hjemmet mitt!!!!! Eller hva?! Ha ha... Det er sikkert mange der ute som ikke syns jeg er særlig tøff, men jeg er ganske stolt av meg selv :)

Denne krakken stod faktisk i garasjen hos mine foreldre! Og jeg tenkte først at jeg skulle male den hvit, og sette den på badet. Men så syns jeg liksom det er litt vanskelig å male over den fine slitte rosa-fargen. Men egentlig passer den ikke her hos meg, for jeg har ikke sånne hvite fine tregulv...hi hi.... Men jeg har bestemt meg for å ikke male den enn så lenge. Så får vi se :) Den står faktisk på badet, men det er ikke fint, for det er en forferdelig grønnfarge på flisene der inne.. desverre et prosjekt vi ikke har tatt fatt på siden vi flyttet inn :)


Men den skal få stå enn så lenge :) Og her føyer jeg meg inn i rekken over interiørbloggere som viser påskens tulipaner :) Og jeg elsker de!!! Så det så!!! :) ha ha :)



I går var jeg og en blogge- venninne på rundtur i Oslo :) Og ett av stedene vi dro på var Sinsen Brukthall. Dette er et mekka for oss interiør-interesserte! Vi hadde ikke sett alt da runde nr to var ferdig engang, så vi vurderte å ta en tredje runde...men nok får være nok ..haha... vi kunne sikkert tilbrakt en hel dag til der nede, men vi skulle videre på runden :) Men jeg fant meg noen fine skatter, som jeg skal vise i neste innlegg!! De må bare vaskes litt først!!! hi ii...

Gi meg litt feedback på give-awayen hvis du har noen ønsker... :) Så kanskje vinner du det du ønsker deg :)

Klemmer!!!



 

6 kommentarer:

Har en drøm... sa...

Crayzy girl:o)) Neida, den var kejmpefiin og ikke såååå rosa... men hvis du ikke syns den passer inn hos deg kan den jo alltids males og da:o))

Gleder meg til å se hva du fant på Sinsen:o)

Klem

Lottas Himmelrom sa...

Olala den krakken er jo fantastisk. Må ikke gjøre noe med den altså..Superfin! Tenker mye på det hvite bordet jeg... Og de to barkrakkene på House of Oslo. Hm..
Ha en fin kveld snuppa!
Klemmer:)

Lottas Himmelrom sa...

Å halleluja for kjøpet! Gratulerer så utrolig masse:)Moro:) Og halleluja igjen for krakken..hohoho Jeg er så gæærn og sier du burde kjøpe`n..Lækker da! Kan du ikke ha en avstemning her? (Bare ikke si hvor den er fra hahahaha) Du kan jo tenke på det over påske da;) Jeg er klar for de barkrakkene og jeg..målte i stad og den str er perfekt vet du!!! Ah.. Wish i was a rich girl...Hm...
Fortsatt fin kveld... Jeg venter på min kjære som snart kommer hjem fra jobb. Og nå skal jeg trene!!!! Aerobic i stua..Godt ingen kan se meg hahahaha

Jatte sa...

Ååå, jeg syns denne krakken var kjempefin jeg :D
Hadde passet helt perfekt her hos meg :P hehe

Nydelige tulipaner også :)
God Påske,
Klem Jatte :)

Janne Lillian ♥ sa...

Likte den krakken akkurat som den var jeg :O) Jeg synes det var litt nostalgisk med den slitte rosafargen.

Ønsker deg en flott dag ♥

Klem fra sør

Lottas Himmelrom sa...

Hihi. Ja 1500 er jo litt dyrt... Også var ho litt sur ho dama som eide`n..Blæh..*Ler* Men den er lekker..Det skal sies...

Åh så flink du er.. Gleder meg til å se!:)

Oppdaget en nyåpnet interiørbutikk i Oslo forresten, poppet opp som reklame på facebooksiden min..

http://www.sandslottet.no/
*Me like*

Fortsatt fin kveld på du:)