søndag 4. april 2010

Brrrrrrr....


Det har vært så innmari kaldt nå i det siste, så jeg har unnet meg en nydelig vest!!! Med skjønne detaljer på!!! Og vet dere.....? Jeg fikk den på salg!!! Jepp jepp jepp  !! :)

Denne vesten, bare i en litt kortere modell, så jeg på en jente under fashion-showet i Drammen i vinter. Og jeg syns den var helt nydelig. Men jeg turte ikke å gå å se etter den, for jeg var redd for at den skulle være veldig dyr! Men så reiste jeg til Kr.sand i helgen før påskeferien,..... og mens jeg satt på en fantastisk kafe der ( Drømmeplassen), så ringte tlf min........Og det var min venninne KS som tilfeldigvis hadde kommet over denne vesten til halv pris i Drammen!!!!! Og siden jeg hadde sagt at jeg ønsket meg en sånn en, så ville hun vite om hun skulle kjøpe den for meg?!!! OM jeg ville!!!!!!!! Snakk om å ha flaks!!!! Og fantastiske venninner!!!!!! Ha ha


Og heldigvis passet den perfekt!!!!!!!!! :) Her poserer jeg med favorittvesten min på!!!!!!
 :) Og favoritt-tunikaen min fra Saint Tropez. :)


Fantastiske detaljer!!! Me like!!!! :)

Nå skal jeg male 4 og siste strøket på komoden min på kjøkkenet!! Før og etter-bilder kommer snart ;)


Er det flere som vil være med på give-away'en min?
 Se nedover, og finn innlegget med den nydelige hjemmestrikkede halsen!!!!!! Meld dere på ;)
Husk å skrive hvor mange lodd dere tar, så jeg ikke tar for lite lodd på dere ;)

 

Ingen kommentarer: