torsdag 18. mars 2010

Volume!!!!!


Nå får jeg volume i håret!!! :)

Jeg har nemlig unnet meg en frisørtime, og det var så deilig!! :) Jeg burde egentlig gå litt oftere, siden jeg rett og slett føler meg så mye bedre etter en frisørtime :) Men det koster jo så mye, at det er til å grine av!!

Men denne gangen så fikk jeg nyss om en heelt spesiell dings.....nemlig en mini-kreppetang!! Og det man gjør.....er at man løfter opp det øverste håret på toppen av hodet, og setter i en klype. Så skiller du et tynt lag av håret som henger ned, og 'krepper' helt innerst mot hodet. Så setter man det fast i klypen på toppen. Så 'krepper' man et 'lag' til, og et 'lag' til osv :) Skjønte dere hva jeg mente?

Så, når man har 'kreppet' så mange lag man føler for, eller helt til alt det underste håret er 'kreppet' helt inners, så slepper man ned alt håret i hårklypa. Og DA har man volume i håret da!! Jippi!!! T.o.m for sånne om meg, som har ganske så flatt hår :) .... vel.....'ganske så flatt' er vel ikke helt riktig.... ' PADDEFLATT er mer dekkende!!! Ha ha ha :)


Så kjøp dere en sånn jenter!!! Den koster ikke mer enn 199 kr, og er genial!!!! Og så tar det såå kort tid!! :) Jeg sverger til denne hver dag jeg nå!! :)

Nå ble det jo et ikke et interiør-relatert innlegg, men jeg kommer sterkere tilbake folkens :)

Måtte bare skryte denne lille dingsen opp i skyene, for den har reddet mitt hår!! Hi hi :)




4 kommentarer:

Lottas Himmelrom sa...

Heia!
Så herlig med frisørbesøk:) Få se da..hihi:)
Den dingsen din tror jeg at jeg må prøve altså!
Så smart!
Jeg har net kjøpt meg rettetang..Har permanent i håret som ikke har gått helt ut enda..hmf..

Jeg er forresten klar onsdag påskeuka!Hva med du?
Ønsker deg en fin kveld!
Klemmer i bøtter og spann:)

Rosemary and Thyme sa...

Ja, nå blir du helt sikkert såååå fin!
Jeg bruker rettetang,jeg,hi,hi!

Ønsker deg en fin kveld
Klem Tove

~Kristina~ sa...

Det skal jeg jammen meg prøve, jeg har meget flatt hår,hater det!
Hvor har du kjøpt den?:)
Håper du ble fornøyd med ditt nye hår:)

Har en drøm... sa...

Yey, en slik har jeg et sted og... lurt og ta innerste håret slik, for å få volum! Jeg har puttet den langt bak i skapet og har hatt den fremme til 80-tallsparty bare jeg:o))

Men nå skal jeg jammen meg prøve tipset ditt, jeg har også paddeflatthår:o)

Klem Line