søndag 7. mars 2010

Venter i spenning!

Jeg får ny pc!!!! Min  kjære har bestilt ny pc til meg!!! Og hvilken farge har den?!!! Gjett!!!! :) haha ha


Den er ganske liten, faktisk bare 11 ". Og den er såå fin!!! Har Dell-pc i fra før, en rød en, men den er litt større. Og jeg ville gjerne ha en mindre siden jeg reiser så mye :) Desverre har den ikke cd-brenner, men jeg bruker det så sjelden, at jeg tror ikke jeg kommer til å savne det så veldig. Kan evt brenne cd'er på min samboers data :)



Jeg syns denne pc'en er skikkelig stilig!! Litt 'sleek' liksom. Hvis dere skjønner hva jeg mener :)

Det er en liten stund siden den ble bestilt, og egentlig så trodde jeg den skulle være her nå. Men den er ikke kommet enda. Æsj. Jeg gleder meg til den kommer :) Da blir det lettere å ta med seg pc'en på reisene mine, og blogge litt på kveldene :)

Håper alle dere der ute har hatt en god helg, og at dere har kost dere i det milde, fine været.

Ha en fin uke !!!! :)



 



5 kommentarer:

Anita S Home and Wine sa...

Hei
Så koselig blogg du har. Kjempestilig pc du har skaffet deg. den som venter på noe godt ...vet du.
hilsen anita s

Lottas Himmelrom sa...

Hallo snuppa!
Heldigris!Den var lækker! *Ønske seg* Jeg har bestilt meg sånn speilrefleks jeg. Kommer denne uken!HURRA!!!!Så nå blir det havregrøt her..neida:) Alle bildene mine på bloggen er tatt med mobil omtrent..Er så lei av det!Og siden jeg blogger omtrent hver dag så... hehe.

Heldige du som har det fuglehuset da!!Jeg skal kjøpe meg et sånt altså! Jeg bare drømmer om det enda...hihi

Helgen 20 og 21 har Nicholas bursdag sjø..Så da er det party party her. Hva med helgen etter. På lørrrrdan? Lørdag 27?
Her er det film(Eh jeg blogger da..sånn krigsfilm så ja..)

God klem til deg borti der..
:) <3

Mor og datter sa...

hei på deg!!!
hihi skal vi se.. jeg gjetter rosa jeg?? har jeg rett?? ;) har aldri vært på siden din, men her var det litt rosa derfor jeg gjettet det! koselig side du har.. her vil jeg titte litt mer! har giveaway på siden min om du vil henge deg på ?? ;)

Gratulerer med kvinnedagen i dag!
klem fra Cecilie

Heidi`s hvite perle sa...

Flottflott! Har selv bestilt en ny Acer pc, en nødvendig men litt kjip utgift..jaja, moro blir det uansett:)

En liten award til deg inne hos meg;)

Ha en fin uke.Klem:)

Monica sa...

heisann:) Det var en liten, nett og lekekr data, åsså så lekkert med hvit:) Jeg har en hvit mac og er strålende fornøyd med den:) Dersom du vil ha oppskriften på gulrotmuffinsene så kan jeg godt sende den til deg? (tror ikke jeg lager nytt innlegg å legger den ut ser du) Bare gi en lyd du. klem monica ♥