søndag 7. mars 2010

Vårtegn!


Nå ja.....egentlig skulle jeg hatt dette fugleburet ute hele vinteren for de stakkars fuglene.... men siden jeg har hatt over 1 meter med snø på terassen, så har jeg bare hatt det stående i boden. Men nå, når det er sol og varmere, så kommer det frem igjen :) Og jeg hadde helt glemt å blogge om det, til jeg så at dere der ute har begynt å blogge om det. Da kom jeg på at jeg har et jeg også!!! Et fuglebrett altså :)

Lotta fra Lottas himmelrom har et helt likt et! Eller....eller så bare så hun et helt likt et i butikken!! :)Husker ikke om hun kjøpte det. Det var i hvert fall helt likt, foruten at det var turkis da :)


Se så fint vær det er ute!! Og gradestokken viser +2 grader!!!! Jippi!!! Jeg har fått måket nesten all snøen fra terassen vår, så nå smelter det mye fortere bort!! Hadde jo neten 1 meter med snø! Og det tar tid å smelte bort! Men nå går det bare et par dager, og så er resten borte :) Selv om snøen ligger tett her i Asker, skal den i hvert fall bort fra terassen min!!!! Ha ha ha :)


Og når snøen kommer bort, kommer det 'skatter' frem...  Mine lyslykter fra i fjor... desverre har den hvite malingen skallet nesten helt av... :) Så jeg får vel frem med sprayen tenker jeg! :)

I dag skal jeg om min kjære på visning.. Spennende :) Vi tenker på å kjøpe sammen. Noe litt større :) Det hadde vært veldig greit med et gjesterom.....og en liten hage.....og sjøutsikt....og peis.....fnis......og store vinduer.....haha .......og .......hi hi hi :) ... huff :) Tror jeg har litt for store forventninger til denne visningen jeg. Men vi skal bare titte. Vi har ikke solgt den leiligheten vi bor i enda heller. Så vi har plenty med tid :)


Ellers....så flytter jeg inn her!!! Ha ha ha :)




2 kommentarer:

Hannepålandet sa...

De fuglebrettene/husene er sååå fine:) Ønsker meg slik selv.

Spennende å kikke på hus, lykke til på visningen:)
Og ha en fortsatt fiiiiin søndag.

Rosemary and Thyme sa...

Flott fuglehus!
Vil ønske deg lykke til på visning!
Ha en fin søndag
Klem Tove