onsdag 31. mars 2010

Snart 10 000 !!!!!!!!!!


Hælleluuuja!!!!!! :) Som de sier på riktig amerikansk!!!!!!! Hi hi :)

Jeg syns det er nesten sprøtt å tenke på at så mange som 10 000 personer har vært inne på bloggen min jeg!!! Eller kanskje 5 000 mennesker som har vært inne 2 ganger!!! Eller kanskje 3 000 mennesker som har vært inne mer enn 3 ganger!!!!! Ha ha ha :) Osv osv..... Fnis....

Og dette må jo feires ikke sant!!!!!!?  Jeg skal tenke på en fin ting som kan gis bort når jeg runder 10 000 hits!!! Jeg og en venninne skal på rundtur i Oslo i dag ( i hvert fall så mye rundtur man får til i øs pøs regnvær....)  :) Og kanskje jeg finner en fin give- away :) Blunke blunke....


Eller er dere mer i humør til å få noe hjemmelaget? Jeg har jo en del rekved som jeg kan lage noen fine skilt av......som på DETTE innlegget....... eller jeg kan strikke en stor og god hals......en sånn som dere har sett på DETTE innlegget... :)

Hva tror dere? Hvem vil vinne hva?  Hjemmelaget, eller nytt? That's the question!!!! :)



Her er den søte krukken jeg fikk av min venninne KS bare sånn uten videre.... hun er så søt!! :)
Dere kan se bloggen hennes HER.

Ha en deilig påskeferie alle sammen!!!


 

8 kommentarer:

Hilde Heimdal sa...

Speeennende uansett hva du har som premie, hjemme laget er jo veldig sjarmerende da :)!!

Gratulerer sååå mye med 10 tusen besøkende !!! :)

Sarah sa...

Gratulerer med mange besøk! Det må feires. Noe laget av rekved må bli fint! God påske. Lisbeth

Har en drøm... sa...

Wow, mange besøk ja, så gøy:o)) Så har du en skikkelig gla' blogg og da, strålende jente:o))

Jeg syns absolutt du skal gå for hjemmelagde gaver, de skiltene du har laget er jo kjempefiiiine og halsen ser rågod ut:o)) Jeg kunne veldig gjerne vunnet en av de... ♥

Kos deg på by-tur i go'været:o))

Klem Line

prinsesselinn sa...

Oj, dersom du arrangerer konkurranse vil jeg GJERNE vinne HALS.
Selv er jeg kjempeflkink til masse, men desvrre ikke til å strikke.
Det knirker i pinnene når jeg strikker...
Helt sant.
Ha en finfin onsdag.

Janne Lillian ♥ sa...

Så gøy med så mange besøkende :) Det forundrer meg ikke med en så koselig blogg som din ♥

Stemmer at jeg bor på øya ja:) Men må påpeke at jeg er innflyttet fra østlandet. Men er derimot gift med en "ekte" øyboer, og da er jeg godtatt.. hehe... Takk og lov for innflyttere sier nå jeg ;)

Jeg gikk akkurat glipp av tallerkenhylle på gjenbruken i voiebyen.. utrolig kjipt.. men men det kommer forhåpentligvis nye sjanser:) Jeg har funnet noen kupp der, man må¨bare være innom jevnlig!

Så nydelig kurv med rekved, og de "blomstene" passet jo perfekt oppi!!!

alltid gøy med give-away uansett premie ♥

Ha en strålende kveld!!

Klem

Ragnhild / Wallas Verden sa...

Ja da er det bare å ventge i spenning.
Gratulerer med snart 10.000
Også må du ha en herlig påske.
Klem:)

Frk:Twil sa...

Heihei!

Så moro med så mange besøkende, må være stas;-)
Hmmm, hjemmelaget er alltid moro da! Litt ekstra sjarm;-)

God påske klem

Lottas Himmelrom sa...

Hei hei og takk for i går:) Superkoselig altså! Skal se om jeg finner en duppedings til å laste over noen av bildene fra mobilen som jeg tok i går..Hoho...
Hvordan går det med koffertene? Gleer meg til å se:) Klemmer:)