tirsdag 30. mars 2010

Rekved og 'ekte' blomster


Jeg har for første gang kjøpt meg falske blomster!! Hmm.... Jeg har liksom ikke vært så glad i sånt, men disse så så veldig ekte ut!! :) Og jeg hadde en plan med å sette all rekveden min i den nye kurven jeg kjøpte til akkurat det formålet, og da tenkte jeg at jeg ville prøve.....og det ble veldig fint!! Jeg hadde ikke lyst på sånne store roser eller sånne plastblomster, for det blir litt mye for meg :) Men hvem vet....kanskje det gror på meg :) ...ha ha ha.....'gror' på meg...fnis :) Utrolig dårlig spøk!! hi hi..



Her står den nye kurven min!!! Som jeg fikk for bare 59 kr på KID!!! Utrolig. :)



Jeg syns de ser ekte ut jeg!!! Blomstene altså :)  Og det var liksom mer naturlig å stikke to sånne blomster kvister ned i en kurv med rekved, enn det var å stikke roser nedi....syns dere ikke det? Det hadde sikkert vært fint det også, men det hadde ikke sett så troverdig ut :) Og det er jeg litt opptatt av.



Å...jeg er så glad for at bildene mine kommer opp nå jeg!!! Fikk nesten litt klump i halsen i går, da alle bildene bare forsvant!!! Huff!!! Det var da jeg skjønte hvor glad jeg er blitt i blogging :) Satt hele gårsdagen og brant inne med disse fine bildene av min nye kurv, og av rekveden, og av de nye 'blomstene'....og så fikk jeg ikke blogget!!!!!!!!!!! Huff!!!!!!! :)

I bakgrunnen ser dere den lave tv-komoden min som jeg malte hvit, for ikke lenge siden... i påska håper jeg at jeg får malt den høye også. Som står på kjøkkenet :) For da kan jeg kanskje blogge litt derfra også :) Det forbudte rom..... hi hi :)

Ha en nydelig dag jenter!!!!!! Det er godt å være tilbake i bloggeland!!! :)



3 kommentarer:

lillelise sa...

Hei!
Så flotte bilder du viser. Ble lekkert med rekved sammen med de "ekte" blomstene. Har litt angst for falske blomster selv og, i mine øyne følger det et "ungkarspreg" med det
Ha en fortsatt fin dag

Anonym sa...

Nyyyyyyyyyyyyyyydelig!!!!!
Jeg elsker det! Kanskje det er lov til å kopiere litt?? :)

Kathrine´s sa...

Kjempe stilig assa!! :)