tirsdag 2. mars 2010

Perler...


Her er siste strikkeprosjekt :) Det er en beige hals i perlestrikk. De blir ganske fine, og de er ikke så vanskelig å lage :) Det er jo litt størrelse på de strikkepinnene!!! Ha ha :)


Jeg tror min venninne blir glad for denne :) Vil faktisk lage en til meg selv også har jeg funnet ut :)

I tillegg til å strikke på denne, hekler jeg også på to forskjellige baby-tepper om dagen.....i tillegg til at jeg prøver å få malt komoden min!! Har rett og slett ikke nok tid i døgnet!! :) Men det er jo så gøy å kunne gi bort noe som folk setter pris på :)

Dette ble et kort innlegg, for kom ikke hjem før akkurat nå.... huff :) Og nå skal jeg pakke til Danmarkstur i morra, og prøve å strikke litt til på halsen :)

Ha en hærlig kveld!!!!

3 kommentarer:

Hulda sa...

Så fint strikk du holder på med. Flott mønster.

Rosemary and Thyme sa...

Virker som du er veldig produktiv for tiden!
Strikkehalsen ser helt nydelig ut. Jeg liker veldig godt perlestrikk.

Ha en fin Danmarkstur!
Klem Tove

Anonym sa...

Så flink du er!! Søta ;) Fantastisk fint mønster.
Stor klem <3