søndag 14. mars 2010

Oppfølger :)


Oi da :) Jeg har tydeligvis glemt å si hvor jeg har kjøpt lampen!!!! Tabbe :)

Og siden det er så mange som har spurt meg, får jeg bare lage en liten oppfølger til forrige innlegg :)

Lampen kjøpte min kjære på Lyskompaniet i Drammen. Denne butikken ligger på CC Senteret litt utenfor sentrum :) Er ikke hundre prosent sikker på prisen, men tror den koster 1200 kr... sånn ca....  :)

Det rimeligste jeg fant orginalen til, var 1999 kr, så der sparer man jo en del :)

Og selv om de kanskje bare har noen få stykker i butikken nå, for jeg måtte vente med å bytte mine to små lamper til en stor, til de fikk de inn i butikken igjen. Det betyr at de kan bestille fler hvis de går tom :)

Så da må jeg nesten si det igjen:    løp og kjøp!! Hi hi :)


3 kommentarer:

Lottas Himmelrom sa...

Fiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiine lampa:)

Ah så søt du er. Snilling. JA den må jeg tenke litt på altså. ;) Hvor mye koster den lille? Er den veldig liten?

Har ak betalt en SKOKK med regninger her..Puh..No more shopping this month..hehe

Klemmer..Nattaklemmer:)

Mor og datter sa...

Oi!!! Hvilken lampe du har skaffet deg!! Det må jeg si... virkelig lekker var den der!!!:-)

Ja, vi var rimelig like vi.. hehe 27, østlandet og interessen for interiør! ;) ikke dårlig det!!

aha, så pcen ble hvit den assa. Bomma litt der ;)
Du er nok alene om å like ting i hvitt ;)

Jeg stikker innom hos deg igjen snart jeg.. Koselig side du har!

klem klem

Lottas Himmelrom sa...

Heia:) Hm..Ja tror jeg må se de live:)

Påsken ja. Jeg har fri fra skolen. Men da kommer jeg gjerne innover til Oslo altså!HURRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA:)
Skal bare dobbelsjekke med min bedre halvdel sånn at jeg ikke "driter" meg ut igjen haha



Klemmer til deg og fiiiiiiiiiin kveld:)