lørdag 6. mars 2010

Nytt medlem i familien...

Ikke akkurat 'familien' familien.....men skål-familien :)

Jeg var på en liten spontan shopping-tur i Drammen i dag, med Katharina ( bloggen Tandberg gård) . Og da jeg gikk forbi Traktøren, ble fristelsen for stor :) Jeg måtte bare kjøpe ett nytt medlem til skål-familien min..... som til nå bestod av bare én skål...... Ha ha :) Men nå er det to!!!!


Jeg fant ut at jeg måtte kjøpe den i beige :)  Jeg er jo i en veldig 'rosa' fase om dagen, og vurderte å kjøpe 'godis-skålen' som er litt mindre i rosa. Men jeg har ikke noe annet rosa i hjemmet mitt bortsett fra blomster, så jeg lot det være.... Men så tenkte jeg...'hva med turkis?' Den fargen er jo såå fin!! For dere som kjenner serien, så vet dere nøyaktig hvilken farge jeg snakker om :)   Men så hadde de ikke 'godis-skålen' i turkis... og jeg ville ikke kjøpe den store 'chips-skålen' i turkis, for det ble litt mye. Så da ble det gode gamle beige :) Men den er jo kjempefin den også!!! :) Og så kan jeg kanskje finne 'godis-skålen' i turkis et annet sted. Syns ikke man behøver å ha hele serien i én farge!!? Eller er dere uenig? Man kan jo ha noen skåler i en farge, og noen skåler i en annen farge? Eller hva?



Min første skål i denne serien har jeg vist her før..



Hadde jo egentlig tenkt å ha alle hvite...... men i dag ble det altså beige..... huff.....nå når jeg skriver dette, så lurer jeg på om æ angrer meg....... å nei!!!!

Skal jeg bytte den tilbake i en turkis en? Eller en hvit? Eller skal jeg beholde den?

Hjelp! Har dere forskjellige farger? Eller har dere hele samlingen (evt) i en farge?

Hva hadde dere gjort? Huff!!!!!











4 kommentarer:

Rosemary and Thyme sa...

Slitan med ny skål, som vi sier her i Bergen!!!
Fine Bruka skåler!
Jeg har chips skål i hvitt og godis skål i turkis. Det er fint med flere farger, syntes jeg.

Ha en fin kveld:)
Klem Tove

Monica sa...

Jeg har rosa snacks skål og rosa chips skål, men til jordgubbar er den jo hvit med rød tekst. Det passer jo best til jordbærene synes jeg. Jeg synes dete r fint å mikse litt, det går jo så fint sammen. Jada dete r jo rent og fint med det hvite, men dete r lekekrt med litt farger smamen også. Spesielt om man har en veldig hvit stil hjemme synes jeg. Mix og match med god samvittghet synes jeg, for det var lekre skåler sammen. God klem fra Monica

Rosemary and Thyme sa...

Tror ikke det hadde svart seg for deg å komme på loppemarkedet i Bergen, hi,hi!
Du får nok vente litt til....
Klem

Monica sa...

Jeg kan godt legge ut oppskriften ja, de er supergode:) Vi koser oss med dem idag også for de holder seg saftige og gode så lenge. Klem monica