lørdag 27. mars 2010

Nye kupp!!!! Gammelt & Nytt!!

Gjett hva jeg har gått å siklet på i Laaaaang tid?!!!!


En saueskinnsfell!!!! En grå en!!!! :) Og se hva jeg fikk kjøpt meg i dag!!!! Og gjett hva jeg betalte? 
 250 kr!!!!!
Første gang jeg så en sånn skinnfell, var i en interiøbutikk i Drammen, og den kostet 1400 kr!!! Jeg har også funnet sånne helt ned i 1000 kr, men fremdeles syns jeg det var for mye... Men i dag fant jeg en slik til 499 kr. Men så  var det sølt litt stearin på den fra utstillingen i butikken, og jeg fikk den til 250 kr!!!! OG stearinen er lett å få av!!! Kommer ikke til å være synlig engang!!! :) Jippi!!!!

Og ikke bare DET!!! Jeg fant noen fine ting til...



Jeg var på Drømmelassen i Kr.sand i dag, og jeg elsker den kafeen!! Og her fikk jeg kjøpt en av koppene som de bruker der. I tinn! :) Kjempefin!! Den andre dingsen her, er en dings jeg kan ha tråd eller blonder i :) både til pynt, og jeg kan bruke den når jeg lager ting :)

Og ikke bare DET!!!:



Denne nydelige bibelen er fra 1871. Den lå til 150 kr i en av bruktbutikkene her i Kr.sand, men jeg fikk den til 100 kr!!! Ingenting!!! Den er jo helt nydelig!!!

Og ikke bare DET!!!!:



Jeg fant noen nydelige gamle rammer som jeg fikk til en femmer per stk!!!! I disse skal jeg ha noen svart-hvitt bilder av min mormor og bestefar på bryllupsdagen. Og bilder av  mine oldeforeldre på begge sider :) Min tante har noen fine sånne bilder, og har lovet å ta noen kopier til meg. Så det blir jo nye bilder, men i gamle rammer :)


Og ikke bare DET!!!! Jeg fant flere ting i dag, både nye og gamle, og fortsettelsen kommer i morra :)  Alle bildene her er tatt med mammas dårlige kamera :) Og jeg kunne ikke finne en eneste hvit plass å ta bilder på...så da ble det bilder på mammas gamle stol :)

Flere bilder kommer i morra :)

Kos dere på Lørdagskvelden!!!! :)




Ingen kommentarer: