lørdag 20. mars 2010

Lysekrone..


Og før dere spør meg.......Ja..det henger et bilde av Marilyn Monroe på veggen min i stua :)

Huff :)  Jeg og min kjære kjøpte to sånne 'gammeldagse' lerret-bilder med Marilyn Monroe en gang for noen år siden da vi var over svenske-grensa på harry-tur. Og de var jo kjempestilige da!! Men nå!!!? Nå er jeg ikke så sikker ..... ha ha ha :)

Men jeg har ikke noe bedre å henge på veggene, så de henger liksom bare der :)


Disse bildene hadde vært så mye finere hvis det var lysere i vår leilighet :) Men men :) Kanskje jeg skulle investere i en sånn 'lyskaster' som man kan flytte rundt. Ha ha... Da kan jeg ta bilder av mye mer, fordi jeg har lys!!! Lys, lys, lys!!!! Jeg vil ha lys!!!! :) Tror jeg er litt over gjennomstittet glad i lys.. haha :)



Gode dere!!! Så godt det er å kunne titte inn i bloggene deres, i livene deres, og kose meg med deres bilder, og deres lys :) Takk for at dere er til!! :)



4 kommentarer:

ANETTESHUS.COM sa...

Så flott lysekrone!! Kjempe-fin!

Ha en fortsatt fin helg!

Klem klem
Anette:)

Lottas Himmelrom sa...

Hei snuppi!En rask melding her. lager kake. Superfin lysekrone og bildene var kjempefine... :)
Ja onsdag er jeg klar:) Gleder meg. Da kommer jeg om jeg har brokk og alt asa...hihi

Klemmer til superkosefantastiske deg:) Jeg bare vet at du er det liksom..hihi

Rosemary and Thyme sa...

Fin lysekrone du har!
Jeg hadde faktisk MM bilder også for noen år siden!!!

Det er mange år siden jeg fjernet malingen på stolen. Er ikke helt sikker, men mener jeg brukte malingsfjerner jeg også. Jeg har sølt maling på den i ettertid, så den er ikke perfekt.

Kathrine´s sa...

Kjempe fin lysekrone da!! WOW :)

Og du e fin i kommentaren som alltid -joda, følte meg litt vågal i gråt i dag :P Men alt sånn vinter/vår tøy er jo i sånne farger.. Men det nye jeg har shoppa er litt mere fresht! I´ll make you proud soon :P