fredag 12. mars 2010

Lekkert!!!!

Hei alle sammen!! :)  Jeg er tilbake fra reise, og skal nyte helgen med en god venninne :) Min kjære samboer er borte i helgen, og da blir det jente-kveld :) Så i morra skal jeg til frisøren, og ta sol, og 'pamper' meg selv littegrann :) Deilig!!!!


Men først!!!!

I morgen åpner en av mine favorittbutikker i Stavanger en ny etage med nye klær!!!! Har noen av dere vært innom O'lala i Stavanger sentrum? Dette syns jeg er en nydelig butikk, som har mye lekkert å friste med!!!

Som dere ser, var det strålende sol i Stavanger i dag, og derfor litt vanskelig å ta bilder av vinduet uten å få gjenskinn :)

Til nå har O lala kun hatt butikklokalet i 1.etg, men i morra åpner hun en hel etage til!!! Jepp!!! Hvis det er noen av dere som bor i nærheten, eller bare en liten biltur unna (les: 'bare' 4 timer unna) så anbefaler jeg å ta en tur innom!! Ha ha.

 
Hun har mange nydelige merker som f.eks: Traffic people, nümph, Global funk, Saint Tropez og Mina uk.



Ser at dette bildet er litt uskarpt, og det tror jeg er fordi jeg omtrent løp rundt og knipset bilder, for jeg var litt sen til flyet mitt :)

Med tillatelse fra eier og daglig leder av denne lekre butikken, har jeg tatt noen få bilder :)

For 2.etg er fremdeles ikke helt ferdig, og de åpner i morra!! Ja, dere hørte riktig! I MORRA!!! :)







Så jenter....... løp og kjøp!!!  :) Hi hi



Nå har jo jeg vært på reise hele uka, og det er derfor jeg ikke har fått lagt inn noe innlegg siden Mandag!! Men jeg kunne ønske jeg kunne vært en dag til i Stavanger, for da hadde jeg akkurat fått med meg åpningen på O'lala!!!!! Så hvis der er noen der borte på Vestlandet som er i nærheten i morra, må dere dra innom her og ta en titt for meg :)

Nå står middagen for tur, og så skal jeg se et par episoder av min nye favoritt-serie, Six feet under, mens jeg hekler videre på babyteppet til en god venninne :) Det er hva jeg kaller multi-tasking!!! Hepp!!!! :)

Og så blir det en runde rundt hos dere, og hente litt inspirasjon til noen nye prosjekter!!! Huff!! Men jeg MÅ jo få malt den andre komoden!!! Tiden strekker bare ikke til!!1 Ha ha :)



Nydelig font-vegg i 2.etg på O'lala. (fikk nemlig snikfotografert litt i 2.etg før det var ferdig) ha ha :)



Hun har fått masse nyheter!!


Og hele butikken har en innredning som en hvit villa i landlig stil!! Midt i blinken for meg :)


Ha en nydelig Fredags kveld jenter!!!! ( og gutter?) hi hi :)

Varme tanker fra


4 kommentarer:

Har en drøm... sa...

Så ut som en herlig butikk ♥ flotte bilder du viser...
Kos deg med jente-kvelden og "pimpingen" :o)) Alle jenter trenger slike dager, og akkurat nå føler jeg at det snart er på tide med litt "bli-ny" her...

Klem Line

Rosemary and Thyme sa...

Dette ser virkelig ut som en butikk med mye fine klær!
Jeg bor nok litt for langt unn, dessverre:(

Kjekt med jentekveld, så kos deg!
Klem Tove

Lottas Himmelrom sa...

Hei kjære søte du:) Der var du jo:)
Det går bra vet du. Da blir det jo bare ekstra hyggelig å treffes:) Også er det jo vår sikkert da au:) HURRA:) Så deilig med litt egenpleie da. Trur æ skal gjære det til mandag. Men blir fort 1500 kr hos frisørn da..puh..Men oooo så digg!


Så fine klær det var i den butikken da!Lukker øya. Hihi. Skal slanke bort "sittet rolig på skolebenken 1,5 år kg først"Haha!

Ha en superfantastisk herlig helg da mor:) Nå skal jeg lage meg en deilig latte..Har brukt 2 liter melk bare og øva meg i dag haha.. Men nå tror jeg liksom jeg er i inni det se.
*Barista proffen her*Hohoho

Du får komme på kaffe en dag. Og til sommærn må du komma på grillings da vettu..NAM!

Klem klem fra meg
Lottis:)

~Kristina~ sa...

Så ut som en fantastisk butikk <3

Skal jeg til Stavanger engang, skal jeg jammen ta turen innom der:) Kunne godt tatt med meg de møblene hjem også,hehe:)

Ha en herlig helg, kos deg masse:)