søndag 14. mars 2010

Gjett hva jeg har fått?


Jaaa!!!! Jeg har fått Kartell-lampe!! Eller...det er faktisk en 'look alike'. Jepp. Den er prikk lik en Kartell-lampe, men er bare en kopi. Men bare SE hvor fin den er!!!! Jeg er såå fornøyd!! Jeg fant nemlig disse lampene i Drammen rett før bursdagen min, og nevnte det i forbifarten for min kjære. Det fantes også en mindre størrelse på lampen, enn den orginale Kartell. Så min kjære kjøpte to små lamper til meg til bursdagen. Men jeg dro og byttet de til én stor i stedet. Og nå står den i stua mi!!! Jippi!!!


Jeg er helt imponert over hvor lik den er! Jeg kan faktisk ikke finne en eneste forskjell!!! Bortsett fra 'dimmingen' på lyset. En Kartell-lampe har dimmer på lyset, men min lampe har ikke det. Men min kjære sier at han kan fikse en dimmer på. Så da ser jeg ikke problemet :) hi hi )


Så er det bare å finne et sted å ha den!! Den er jo ganske stor! Så jeg må ut på loppe-jakt etter et hjørnebord, eller et halvmånebord. Da kan jeg ha den i hjørnet ved sofaen vår.


I dag har det vært strålende sol hele dagen, og jeg kjenner hvordan jeg våkner fra dvalen altså!!! Jeg får så mye energi av lys, så det er ikke rart jeg har sprunget rundt her i dag med støvkluten, og vaskebøtta!! Hele leiligheten er strøken!! Og jeg har fin lampe!!!! hi hi hi!!!!


 

8 kommentarer:

Har en drøm... sa...

Åh, den er så flott! Gratulerer så masse med den:o)) Så deilig når slike ting man virkelig ønsker seg kommer i hus... den følelsen er sååå god ♥ Og så heldig du var , som fant en billigere utgave, spiller jo ingen rolle det, så lenge den er like fiiin:o))

Klem Line

Rosemary and Thyme sa...

Oi, den var fin!
Sånn vil jeg også ha!!!

Klem Tove

Tandberg Gård sa...

Kjempefin!! Jeg er med på jakt til våren!!!
Hilsen meg ;)

Rannveig sa...

Wow-så flott :))
Gratulerer med nydelig lampe, like fin som "orginalen".
Vil du dele navnet på butikken hvor du fant lampen med oss????

Lottas Himmelrom sa...

Nei dægan så lekker æ:) Jeg må til Drammen skjønner jeg;) Kan jeg spørre om den var veldi dyr? LEKKER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Heldige du:)

Joda den kaninlampa vet du er det lys inni. Lyser sånn svakt. Perfekt for en liten litt mørkeredd gutt. Stakkar liten. Storebroren har skremt han med at en mann kommer og tar han...Huff..!

Så deilig med vasket hus:)Det har vi også. Har hatt besøk av ei venninne og da måtte jeg nivaske her før ho kom..hihi.
Har også vært ute på tur med Noah i det deilige været. Mmmm hadde glemt hvor mye jeg elsker sola. Trodde jeg var et vintermenneske. Men nei..Ikke nå mer..hehe

Skal rydde inn etter middag her jeg nå. Og lage meg en latte til dessert:):):)
Kvelden skal brukes til å slappe av og litt blogging. Og kanskje en film når T kommer hjem fra jobb? Herlig med søndag!

Ha en fin kveld snuppa:)
Mange klemmer fra meg:)

nr14 sa...

De er stiiilige de lampene der.....uansett om det er "ekte" eller ikke:) Ha en fortsatt koselig kveld

Helle sa...

Går det an å spørre hvor i Drammen? Bor nemlig i nærheten og skulle gjerne hatt fingrene i en slik lampe! Hihi... Lekker var den helt klart!

Anonym sa...

hei jeg også ønsker meg en kartell-lampe men har aldri kommet over en kopi så hvis du vil dele ut navnet på hvor jeg finner en blir jeg glad:)))