mandag 1. mars 2010

Et ord for natten...


Hei alle mine kjære!!! Har dere hatt en god helg?

Jeg har vært på fjellet med en helg gjeng av fantastiske mennesker!!! Og så jeg som ikke legger ut bilder av personer her..... her er det bare interiør :) Og desverre fikk jeg ikke tatt bilder av den fine hytta!! Den var giga-stor, og laftet!! You heard me...Laftet!! :) I love it!! Ha ha. Men i bunn og grunn, var det menneskene der som gjorde hele helgen fantastisk!!! Hvis noen av dere titter innom...(og det tror jeg kanskje A gjør)..haha....så vil jeg bare si....tusen takk for en fantastisk helg! Jeg kan leve på denne helgen til neste år! Hi hI :)

Bildet over er fra et lite stilleben på tv-benken min. Desverre kan jeg ikke ta bilder mer på avstand, for da kommer tv'en frem...ha ha... Jeg må bare se å få malt den større komoden jeg har på kjøkkenet. Så kan jeg ta masse bilder!!


God natt folkens! Jeg lover å komme med innlegg denne uken, da jeg heldigvis ikke skal reise så mye. Bare en tur til Danmark fra Onsdag ettermiddag, til Fredag.

Før den tid skal jeg strikke en stor og god hals til en fantastisk jente, A, som jeg var på hytta med i helga :) Bare fordi hun er så snill og god, og hun fortjener det :) Bilder kommer :)

Go natt!!! :)


 

4 kommentarer:

Lottas Himmelrom sa...

Hei igjen..

Så koselig med hyttetur da:) Det er alltid kjekt:)
Ha en fin mandag kjære du..
Ikke bare bare å treffes i en hektisk hverdag...
Klemmer :)

-Nattinatt

Ps. Nydelige bilder:)

Hulda sa...

Så vakre bilder av dette stillebenet. Nydelig er det. Takk for et fint innlegg.

Tandberg Gård sa...

Hallooooooo! Nå er det vellenge siden jeg har tattet innom, jeg blir heeelt DEMOTIVERT av hastigheten på denne pcen....!...
Men snart kommer jeg sterkere tilbake, og da skal jeg komm innom hele tiden.. Masse fine innlegg, godt å se du KAN skrive innlegg uten å ha handlet noe først, YES YOU CAN, YES YOU CAN!!

Hilsen KS

Rosemary and Thyme sa...

Hørtes kjekt ut med hyttetur!
Synd vi ikke får se bilder!!!

Fine stilleben du viser istedet.
Ha en fin kveld
Klem Tove