mandag 22. februar 2010

Pass vekta!!


Denne har jeg vist før, men jeg ville dra den frem i lyset igjen, for den er så fin!!! Jeg er jo veldig glad i det hvite, men av og til finner jeg en skatt i en nydelig farge, som var det som skjedde med denne veka :) Den stod og ropte på meg på et bruktmarked i Drammen i fjor sommer :) Jeg fikk den for 150 kr! Og jeg syns det var et kupp!!! Jeg ser at det er mange der ute som også har en slik vekt. Hadde vært morsomt om dere ville dele med meg hvor mye dere måtte ut med? Gjorde jeg virkelig et kupp, eller ble jeg lurt trill rundt?!!!

Og hvilken farge har dere? Jeg har sett den i hvit og samme farge som meg, men jeg er overbevist om at den finnes i flere farger!!! Har jeg rett?!! :)



Ha en strååååålende god kveld alle godinger!!!


 

10 kommentarer:

Dronning Bergfrue sa...

Så fin:)
Prikk lik min kjøkkenvekt=)
Jeg betalte 200kr, den kostet egentlig 350kr.
Moro med bruktfunn!!

mvh Bergfrua

Rosemary and Thyme sa...

Vet ikke om du har blitt lurt, jeg, men nydelig er den, og den fargen er så fin.
Ha en fin kveld, og du, vil du være med på min giveaway?
Klem Tove

Fru Jensen's sa...

For en herlig vekt! Likte veldig godt fargen på den♥
Ha en finfin uke videre!

Susanne sa...

Hei
Jeg har sett samme vekta i samme farge til 250 kr for ikke så lenge siden. Jeg synes det var litt dyrt da så du har jo fått den rimeligere;)Men den jeg såg var heller ikke i så god stand som din!
Klem Susanne

Babsy sa...

Heisann, den vekten har jeg også i en dus gul farve , det finnes bilder i bloggen min av den, jeg aret min fra min mormor, men jeg hadde gladelig betalt minst det dobbelte for den jeg hadde jeg kommet over den. Nydelig farge på den du hadde var det også - tror du gjorde en utrolig god handel jeg *klem Babsy*

Lottas Himmelrom sa...

Åh heldige du:) Den var fiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin.For en skatt!

Jeg skal sjekke med samboeren min vedr tirsdag..Han er på jobb så sier fra så fort eg veit:) Jeg har skole til 16.15.

Klemmer til deg og god natt...
:)

Heidi`s hvite perle sa...

Jeg har ikke greie på det, men i følge de andre her har du nok gjort et kupp:)

Den var veldig fin den vekta altså:)

Ha en fantastisk uke.

GODKLEM*heidi*

Babsy sa...

Hei igjen , og tusen takk for besøket. Ja jeg er ganske ny på interiørblogging men har blogget en hobbyblogg i mange mange år ( http://www.babsyen.org/BLOGGEN_hovedside.htm )
men ga meg litt på det siden det nå er interiør som er min store lidenskap.

Jovist skal du få linken til der hvor vekten er, du finner det på innlegget som heter kremmehuset varp :o) Jeg er utrolig glad i den vekten, og har set stående fremme på kjøkkenet mitt.

Ha en fine uke videre *klem*

Fra huset i svingen sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Fra huset i svingen sa...

Ble litt inspirert jeg nå ;-)
Har samme nydelige vekten som deg, bare se her; http://frahusetisvingen.blogspot.com/

Har forøvrig sett maken vekt priset til 450,-
Og det synes jeg den er verdt.
Min fungerer, gjør din?