søndag 14. februar 2010

Overraskelse!!! Før og etter...

Jeg har jo snakket mye om at jeg så gjerne ville gjøre noe med soverommet vårt i det siste. Og jeg har jo nesten klart å overtale min kjære til å kjøpe ny seng og diverse.

Og jeg kom hjem i går kveld, ganske sent fra min tur til København. Og da hang dette på soveromsdøra...


'Happy Valentinesday...litt på forskudd....' :)

Gjett om jeg ble overrasket!!! Vi peier ikke gjøre noe ut av Valentines day fordi jeg har bursdag dagen etter. Den 15 Februar.... altså i morra!! :)

Men her hadde han altså laget en overraskelse. Og den var tydeligvis plassert på soverommet...hmmm...tenkte jeg....og åpnet døra!!!



Ny seng!!

Han hadde vært på Ikea, og kjøpt den sengen jeg hadde sett på, og montert den ferdig!!! :) Og ikke bare det!!!



Han har kjøpt lampen fra Ikea som ligner på den jeg har letet så lenge etter!!



Min kjære er fantastisk!!!!

Og bare for å vise dere  hvordan den gamle sengen ser ut....motvillig...... ha ha ha ha...



Huff og huff og huff og huff!!!! Og så jeg som misliker sååå sterkt det lyse, gule treverket!!! Og tidligere så hadde jeg et innfall av svart/hvitt og brokade stil på soverommet, som aldri ble gjennomført! Og det var bare halvveis alt sammen!!! Æsj!!! Så det er ikke rart jeg så gjerne ville bytte ut den svarte lampene!!!

Desverre så står enda de 'gule' komodene mine inne på soverommet.... men men..... bare vent!!!


6 kommentarer:

På landet sa...

Ååå så snill å søt han er. Å de fine lampene da. Gratulerer med "nytt" soverom.

Rosemary and Thyme sa...

Oi, det var jammen en flott Valentinesgave!
Det var sikkert spennende å komme hjem til, ja!
Lampene er fine. Jeg har også en slik!
Ha en fortsatt fin dag
Klem Tove

AnnaJohanna sa...

Gurimalla så flott det ble!! For en forandring!! For en flott ting å gjøre av din kjære!!! Mitt soverrom ser omtrendt ut som ditt før bilde, så jeg kunne godt tenkt meg noe i samme stilen!!

Gratulerer med nytt rom!!

ha en fin kveld!!

klem johanna, legger oos som følgerer synes bloggen din er kjempefin!

Anonym sa...

Å så koselig :)

Anette

~Kristina~ sa...

For en fantastisk mann du har!!!!:)
At han klarte det der helt selv,hehe:)

Har den senga du hadde før,bare i lys farge, drømmer om den senga du har nå jeg også,hehe:)
Får bli på neste ikeatur:)

Det ble kjempefint,gratulerer med nytt rom, å håper dagen har vært kjempebra:)

Hannepålandet sa...

Å så heldig du er:) Ble kjempefint:)
Heldig du er som har en slik mann som kan gjøre slike ting av seg selv;)
Kan tippe det var deilig å komme hjem fra tur til en slik overraskelse:)