mandag 1. februar 2010

Ny drakt!


Mine kjære to nattbord har fått ny drakt!!! Og nye knotter!!!Og de ble kjempefine!!!

Slik så de ut før:


Og slik ble de:


Desverre er det ikke noe særlig lys ute, så bildene blir litt mørke, men jeg kommer til å ta bilder av de sammen med den nye sengen jeg håper vi skal kjøpe snart :)




Og så vil jeg si til alle dere som har kommet med tips ang sofaen min....tuusen takk!!! Og vet dere.....!!!?? Ha sa.....'kanskje vi skulle kjøpe oss sånn hvit sofa som kan vaskes da...?'  Hæ!!!! Skjønner dere hva det betyr!!!? At kanskje vi en gang bytter ut den sofaen vi har, med en hvit en!!! Jøss!!! Det hadde jeg aldri trodd om min kjære....men han overrasker meg stadig ;) På en god måte! :) 


Over til et annet prosjekt jeg holder på med.....nemlig TV sjenken!!! I dag malte jeg siste strøket!!!
6 strøk måtte til for å få den helt hvit!!! Og det gule som liksom kom ut gjennom sprekkene i treet ,aner jeg ikke hva var. Men jeg skal forhøre meg litt om det i malebutikken før jeg begynner på komoden. Kanskje jeg slipper unna med kun 4 strøk f.eks :) Det er jo lov å drømme jo!!!! :) tji hi!!

Nå er det natta.....og jeg må egentlig legge meg. Men jeg trasser litt i dag. For jeg er ikke trøtt, og vil ikke legge meg!!!! Hils på LiljeHvit 3 år!!!!!! :) Men jeg blir visst nødt, for min kjære har sovnet på sofaen ved siden av meg :)

Natta mine kjære blogge-venner!!! Sov godt!!!


 




5 kommentarer:

Babsy sa...

Hei , ja de nattbordene ble kjempefine og nye knotter gjorde jo utslaget. kjempekjekt og male gamle ting, de blir så utrolig vakre etterpå, gjør det mye selv jeg også .

ANETTESHUS.COM sa...

Så flotte de ble!! Forstår godt at du er fornøyd;) Litt hvitmaling gjør alltid underverker! p.s. Knottene var lekre!

Ha en strålende mandag!

Klem
Anette:)

Kristina sa...

Tusen takk for kommentar på bloggen min:)
Så utrolig fine de nattbordene ble, ble jo helt nye jo!:)

ja skal i gang og male ett skatoll,gleder meg enormt:) Er furufarget,så skal få noen runder med hvitmaling og nye knotter:) Håper jeg får tatt det til helga, skal male en hylle og noen småting før den tid:)

Ha ei fin uke:)

Lindas hus sa...

Å så flotte nattbordene ble! Et helt nytt møbel! Og knottene var jo bare lekre;) Elsker jo alt med litt bling! Ha en fin uke. Klem

På landet sa...

De ble jo lekre. Nydelige knotter.

Ha en fin dag