mandag 8. februar 2010

Hva putter dere i krukkene deres?


Se denne nydelige krukken jeg fikk av min gode venninne K!! Hun er så herlig!!! Hun kom bare på at hun ville kjøpe en slik en til meg!! Sånn helt uten videre! :) Hun er såå søt!! Og jeg hadde faktisk kjøpt en liten ting til henne også.... en hjertering fra Me mick :) Hun har letet slik etter en litt stor ring, men ikke funnet en som hun liker. Og så kom jeg over en nydelig ring, som jeg kjøpte til meg selv. Og da ville jeg kjøpe en til henne fordi hun er så snill og hjelper meg med å male sjenk :) Men hun hadde jo ikke noen grunn til å kjøpe denne til meg!!!

Jeg er så heldig!!!! Som har så gode venner!! Ikke fordi de kjøper ting akkurat...men fordi de er så omtenksomme og snille!! Det er godt å ha såå gode venner!!

Men hva skal jeg ha i den?.... Jeg tenkte først at jeg skulle ha den på kjøkkenet, og ha 'kjøkkenting' i den :) Men jeg får liksom ikke vist den frem på kjøkkenet....

Men hvis jeg skal ha den på stua....hva skal jeg ha i den? :)

Hva har dere i krukkene deres? Legg gjerne igjen en link til evt innlegg på bloggene deres, så jeg kan se!! :)


4 kommentarer:

Christine Louise sa...

Nydelig krukke :)
Du kan jo f.eks ha twist eller annen sjokolade i den :) Telys. Kjeks.

Ønsker deg en flott uke :)

Klem fra meg..

Lottas Himmelrom sa...

Heiiiiiiiiiiiiiii:)
Æ har vinterferie i uke 8!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Men først den lekre krukka..Nydelig!Så heldig du er. Ja venner er gull vettu...Love mine Skæl på klubb i morgen med jentene mine:)Kos kos kos!

Vi har nobbeperler og div småtteri her..haha
Og te poser(sånne runde fra England..Samboeren er halvt ængelsk sjø) Men den der må jo stå fremme med masse god sjokolade oppi!!!!! *smiler*

Ja blind date..haha..
Da vi kjøpte boligen vår her i Drøbak fant jeg ut at ei som jeg hadde blogget med lenge(hver dag)(harmonisklykke.com) at hun bodde 100 meter borti gata her... Så når jeg flyttet hit så var hun (og lille bebis) her på lunch og omvendt. Kjempe jente som jeg er så gla for å ha møtt..vi fant tonen med en gang!!! Veldig rart å treffe folk gjennom her da..ler.. Ikke det jeg vanligvis gjør liksom..Men noen menneske liksom bare klaffer det med..
litt sånn vanskelig å forklare..

Når det er sagt så møtte jeg samboeren min på sms for 10 år siden...
Hahahaha...Du må jo tro jeg er skikkelig VIGGO hahaha...ler

Jeg har forresten fri hele uke 8!!!
VinterFERIE:) Så om du har anl da? Skal til London på Lørdag til onsdag..Herlig:)
Starbuuuuucks for alle penga..

Hva sier du?
Mange klemmer til deg)

Tandberg Gård sa...

Takk, du er så søy ;) Hilsen K

Heidi`s hvite perle sa...

Jeg har penger som jeg legger på som sparing..:) Når jeg har mye mynter i lommeboka legger jeg på det. Men den var jo veldig flott da, så kanskje du kan ha kaffe, godis, sukker og myye annet snacks oppi!

Ha en fantastisk uke! Du er virkelig ei sprudlejente:)

Klem Heidi