mandag 15. februar 2010

Hurra for meg, som fyller mitt år!!!




Disse nydelige pakkene (hvite selvfølgelig) fikk jeg av en av mine beste venninner KS :) Hun kjenner meg så godt :) Hun har bloggen Tandberg gård :)


Nydelig 'fuglebur' med lys inni, og et pyntehjerte i sølv, med 'rangle-lyd' inni :) og en fantastisk hånd krem fra Durance. Den kommer så godt med nå når det er så kaldt ute. Da får man alltid så tørre hender..




Tusen takk snuppa mi!!





Og takk til alle dere som har ringt, og sendt meldinger, med gratulasjoner. Det har gjort dagen min helt spesiell :)

Og gaven fra min kjære kommer snart.... den trenger et ørlite bytte ;) ha ha...

Stay tuned....





4 kommentarer:

Therese ❦ Fjellrosa sa...

Gratulerer så mye med dagen som var i går, og jøss for en knallfin valentinesgave du fikk. Det er gutten sin det :D

Småbyliv sa...

Hurra for deg - grattis en dag på etterskudd, håper du hadde en fin dag :o)

Heidi`s hvite perle sa...

HURRA FOR DEG!!! Gratulerer så mye med dagen!

Tandberg Gård sa...

Åh neste prosjekt ut nå er å spraye med sinkspray!! Fra EUROPRIS, av alle steder! Leste om det i LoppeLeah blogg, den må vi prøve på ett eller annet!!

Takk for snille ord i innlegget ditt;)
Hilsen KS ( Tandberg Gard)