onsdag 3. februar 2010

Før og etter: Tv benk

Da kommer endelig bilder av den nye sjenken min!!!! Jeg har ikke 'før' bilde på denne pc'en da det er jobb pc'en min. Men her kommer i hvert fall bilder av den ferdigmalt!! :)

Desverre var det ikke så lyst før jeg gikk på jobb i dag morges, så jeg får legge ut noen nye bilder etter hvert :) men jeg hadde lovet å legge ut bilder i dag, så da må man jo holde det man lover... :)


Desverre så kommer også vår forferdelige monster-tv litt med på dette bildet. Og på de neste!!!! Håper dere sender meg noen 'vi-føler-med-deg-tanker'!!! Tv er jo nesten tabu her i bloggeland, og denne her kommer høyt oppe på stygge-skaleaen!!! Men hva gjør man ikke for sine kjære! Sukk!! Han er en god mann!!! Men er litt for glad i gadgets og alt som er elektrisk!! :) Det er jo egentlig litt søtt!! Men denne monster tv'en er alt annet enn søt!!!!! ha ha ha!!!

Dette er benken vi hadde før:



Skjønner dere eller!!!!! Vår leilighet er et 'ongoing project' kan du si!! :) Jeg kan beskrive denne benken veldig godt med ett ord...

HUFF!!!!!

Blir så rotete når alle dvd'ene syns så godt!!

Slik ble det i den nye sjenken:


Denne sjenken krevde 6 LAG med maling for å bli så hvit og fin!!! 6 LAG!!!! Er det bare meg som syns det er mange? hi hi :)



Må si jeg gruer meg litt til å begynne på neste komode, men gleder meg så innmari til den blir ferdig, at jeg må bare sette igang!! :)

Følg med videre på neste maleprosjekt!!! :)




2 kommentarer:

Lottas Himmelrom sa...

WOW!!! Æ e imponert(leses på trøndersk..ikke at jeg er derfra da..lol)
Den ble jo lekkersmekker!Helt utrolig flink er du! Tror ikke jeg hadde hatt tålmodighet jai..

Og ja jeg føler med deg vedr tv og div..Samboeren min har laget seg et treningshjørne på loftstuen!!!!Der jeg skulle ha koselig lesekrok!!!!!!!!!!!!!!!!!! Jaja..Han er jo så go` så det får gå..ler...

Neste uke? Da er det litt kaotisk her med et par lange skoledager og besøk fra mamma. Hun skal passe barna når vi er i London.
Men etter London kan jai..Om ca 2 uker. Kan vi ikke avtale nærmere? Hadde vært såååååå koselig.Vi kan godt møtes på midten da..Oslo..
Ellers kan eg komme til Asker au...Er det forresten noen koselige butikker der? Jeg prøver å få oversikt over interiørbutikker i Oslo og Akershus...Tenkte å lage en oversikt på bloggen etterhvert;) Gøy!

Nå skal jeg kose meg litt med barna før jeg skal lese videre..
Sliter skikkelig as..for mye å lese på og for mange fag sammen!
Men det får gå som det går! :)

Ha en nyyyyyyyyydelig kveld:)
Klemmer

Heidi`s hvite perle sa...

Nyyyydelig den var:)