onsdag 10. februar 2010

Farger i det hvite!!



Dette bildet har jeg lånt fra google pictures, og er ikke sikker på hvem som har tatt det.
Men det var så nydelig!!

Og jeg trenger litt farger i hjemmet mitt nå!! Jeg som sverger til hvitt hvitt hvitt!!!
Og det er fordi jeg trenger lys!!
Jeg har funnet ut at jeg blir veldig påvirket av været og mørket. Mer enn jeg var forberedt på!!

I alle år har jeg drevet butikk.Og som regel en butikk på et senter. Og da er jo alt opplyst hele dagen. Det er kanskje falskt lys, men til og med DET er bedre enn mørket!!

Men i år jobber jeg ikke i butikk. Og jeg blir overveldet av alt mørket. Jeg drar på jobb når det er mørkt. Og kommer hjem når det er mørkt.... Og i tillegg er det 'mørkt' i leiligheten... Så derfor er jeg så glad i alt det hvite!!Det lyse!!! Men nå vil jeg ha farger også!!!! Farger på blomster!!! Masse blomster!! Så jeg har ønsket meg tulipaner med alle mulige farger til Valentines day av min kjære :) åååå jeg gleder meg!!! For jeg tror han kommer til å huske det.

Håper jeg.... :)


Foto: lånt av google pictures

Jeg reiser til København på Fashionweek nå på Fredag, men kommer igjen på Lørdag :) Og hvis ikke jeg er dau-sliten, så vil jeg begynne på den andre komoden min!! Den skal males her hjemme, og ikke i snikkaboden. For den er for stor for bilen min, og det er så dyrt å leie henger. Og i hvert fall 2 ganger!! Sånn til og fra mener jeg :)

Sånn kan det gikk :)

Ha en deilig Onsdags kveld alle herlige bloggere!!! Nå er vi halvveis til helga!!! Jippi!!! :)

5 kommentarer:

Har en drøm... sa...

Enig med du, vi trenger litt farger i heimen, selv om det er lyst og hvitt vi trives i... Det er utrolig hva blomster kan gjøre:o))

Jeg selv har nettopp sydd meg en Tilda dukke med nyyyyydelige vårlige Tilda-stoff, det er nesten like vakkert som blomster (og så varer de litt lenger)

Snart helg ja, det skal bli digg ♥

Klem Line

Kathrine´s sa...

Kos deg på tur til køben - nyt det frie livet for meg :P

Hannepålandet sa...

Helt enig med deg, tulipaner er kjempenydelige, og er også fint med litt farger nå når vi nærmer oss våren:)
Og blomster i vakre farger gjør seg jo kjempefint blant alt det hvite.

God tur til køben:)

Lottas Himmelrom sa...

Helluuuuuuuuuuu..Nå har jeg ryddet og vasket litt..Du skjønner mamma skal være her 5 dager mens vi er i London og da må det være rent..Brettekanter og ja..Har to dager til på meg da...ler

Ja blummar må du ha..Så herlig syns jeg..Jeg skulle kjøpe en pakke med rosa/lilla tulipaner i stad, men så snappa en dame de rett foran nesa på meg..mulig jeg tenker for lenge før jeg liksom får bestemt meg..Drittkjærring as..Sitter ho der hjemme nå vet du med de nydeligste tulipaner..Ler..
Håper han kjæresten din kjøper deg en stoooooooor bukett:) Jeg bare ber om at Thomas husker meg..Vi skæl jo tel utlandet og greier..UTEN barn.herre..
Jeg har jo venta i 10 år på frieri... Har alt klart jeg..inni hodet altså..Vet hva slags kake jeg skal ha og alt...smiler

Har du facebook eller? Kan du jo finne meg der
lotta danielsen ;) Heter egentlig Ann-Charlotte da..men nesten ingen som bruker eller vet..Ringte barnehagegen i stad og da skjønte de ikke hvem jeg var..hehe

Du jeg gleder meg til å treffe deg jeg nå altså..Superkoselig:)Kan jo bare avtale nærmere:)

Kos deg i København om vi ikke snakkes før..
Mange klemmær(fredrikstad dialekt)
fra meg

:)

Ragnhild / Wallas Verden sa...

Håper du har hatt en fin tur.
Tulipanene var nydelige. Deilig med litt farger nå ja.
Ønsker deg en fin valentine og bollesøndag
Klem:)