søndag 21. februar 2010

En duft av lavendel...


Jeg er vel ikke den eneste som sverger til Durance her i bloggeland vel? :) Jeg har en samboer som reagerer veldig på vanlig vaskemiddel, og han er så fornøyd med at jeg kjøper Durance :) JIppi!!! Han kunne jo ha sagt 'herregud!! kjøper du vaskemiddel til 180 kr stykket!!!!? Er du helt gal kvinne!!!?'   ha ha :)



Men nei...han er bare glad for at han kan sove i rent, lavendelduftende sengetøy uten å klø over hele seg dagen etter :) hi hi.... Og så er det så mye 'gøyere' å ta ut det rene sengetøyet ut av vaskemaskina og henge det opp!!! For det lukter så deilig!!! Har jeg rett eller har jeg rett? Og å vaske klær er kanskje det kjedeligste jeg vet...rett etter å renske opp alt 'gugget' nedi sluken i dusjen!! Og DET er kjedelig!!!! (OG nasty om jeg må si det selv. ha ha. Fnis :)
Men når det dufter lavendel i hele huset etter at klesvasken er tatt ut....ja så hjelper det veldig :)

Så da får jeg slutte å utsette vaskingen enda lenger...og faktisk gå å sette på en vask med en gang!! :)

Ha en fantastisk god Søndag der ute!!!!!!!!! Yeah!!!!







6 kommentarer:

Rosemary and Thyme sa...

Så herlig det må være med lavenelduft av sengeklærene!
Tror jeg må prøve det!
Ha en fin søndagskveld!
Giveaway hos meg!
Klem Tove

Hannepålandet sa...

Høres deilig ut med lavendel-luktende sengetøy må jeg si:) Spørs om jeg må begynne med det selv.
Hvor mange vask sånn ca bruker du med durance sitt vaskemiddel?
Vanskelig å si kansje;)

pensjonat frua sa...

Er så enig, verdens beste vaskemiddel!!!...men jeg har ingen unskyldning for å kjøpe det, holder bare tett om prisen, og drømmer om sommeren i Frankriket!

Som mine dager er sa...

Jeg har ikke prøvd dette vanskemiddelet, men det er jo fordi vi tåler de parfymefrie vi kan kjøpe i butikken. Det høres unektelig veldig dyrt ut med 180 pr flaske, men kan tenke meg duften er nydelig og at man nesten betaler hva som helst for å slippe plagsom kløe.

Tenkte jeg skulle tipse deg om skrift ... Det er en dame som heter Tine og hun har en egen nettbutikk. Sjekk ut her:

http://tinesshop.blogspot.com/2009/07/tekster.html

Hvis du liker de ferdige tekstene kan du kjøpe en av disse... ?!

Lykke til.

Marit

Lottas Himmelrom sa...

Ja enig! Jeg elsker durance.Avhengig. Men jeg buker det ikke til alle klærHer går det ofte både to og tre vask på en dag..haha. Ah tirsdag og onsdag er jeg alene med barna.. T må jobbe. Jeg hedde tenkt å forslå torsdag for deg..Hm.. Hva med uka etter.Da jobber samboeren min dagen...
Ønsker deg en fin søndag snuppi!

Klem klem:)

Hjemmekjær sa...

Kanskje jeg skulle prøve det vaskemiddelet ja, lille gumman virker å ha litt sensitiv hud... Takk takk for tipset:)