torsdag 18. februar 2010

'Covent garden antiques'


Dette skiltet står i stua mi :) Jeg husker faktisk ikke helt hvor jeg har kjøpt det, for det er lenge siden! Men jeg syns det har sin sjarm. Og det er i keramikk, og ikke metall, så det er tungt :) Og hver gang jeg titter bort på det, kommer jeg til å tenke på at det snart er loppemarked-sesong!! Og da får jeg litt vårfølelse.... og jeg gleder meg......langt inni magen gleder jeg meg!!!

Jeg ville bare titte innom en rask tur i dag, men kommer tilbake med en super oversikt over fine bruktmarkeder både i Norge, Sverige og Danmark når jeg rekker det :)

Om dagen så jobber jeg og jobber jeg, og kommer ikke hjem før langt på natt :) Det er kjempegøy, men slitsomt! Men jeg skal nok komme sterkere tilbake når jeg har litt mindre å gjøre på jobben :)


Kos dere min kjære godinger!!! Og tenk på våren.... :)





3 kommentarer:

M sa...

Stilig
:D
Klem,M

Therese ❦ Fjellrosa sa...

Åh, så fint det var ❤ Det er slike skilt man skulle ønske man fant på loppemarkeder oppskrapete og værherjede, men man skal vel lete lenge da tenker jeg. Da er det godt man kan kose seg med nyproduksjoner :)

Håper du får en fortsatt fin kveld :)

Lottas Himmelrom sa...

Ah superstilig!
Gratulerer så mye med dagen som var! Det skulle jeg jo visst da.. Håper dagen var knall:) <3

Jeg gleder meg sykt til loppesesongen jai..Og i år skal jeg komme første dagen. Håper jeg finner noen skatter:) (-til min samboers fortvilelse..ler..)

Nå skal jeg gå meg en tur ned til sentrum å sende et par gaver..sette meg på mitt yndlingsbakeri å drikke latte og jobbe med litt norsk. Tror jeg må få med meg noen blomster hjem også.LYKKE!

Hvordan ser neste uke ut? :)
Mange gode fredagsklemmer:)