tirsdag 2. februar 2010

Altfor mange malingsprosjekter!




Denne kisten fant jeg i en søppelkontainer utenfor leililgheten min :) Den har også svarte metallbeslag, men de skrudde jeg av, slik at det ble lettere å male den! Og gjett hvilken farge den blir!!? Joda.......GUL!!!! ha ha ha.....neida....... jeg er ikke tullerusk heller!!! Den blir selvfølgelig hvit!! Holder på å male den nå. Samtidig som jeg akkurat er ferdig med å male den nye sjenken min!!! Jepp jepp jepp!! Og bilder av den nye sjenken kommer i morra!! :) Så  bare gled dere!! Og husk å stikke innom i morra ettermiddag/ kveld, når jeg har fått tatt bilder, og lagt ut på bloggen :) Jeg har nemlig tatt 'før-bilde' av den tv benken vi hadde før. Men det er så mørkt at jeg ikke får tatt fine bilder av den nye, så de må jeg ta i morra tidlig før jeg drar på jobb :) i dagslys!! ÅÅåå jeg gleder meg!!


 


3 kommentarer:

Lottas Himmelrom sa...

Ah heldige du..Du liksom bare fant den? Herlig!
De nattbordene/kommodene dine ble smell vakre:) Kjempe fine ble de:)
Ja Drøbak er superduperkoselig vet du..Spesielt i jula og våren/sommeren:)
Mange koselige resturanter og cafeèr..Og ja mange koselige butikker. Er tilm en egen Lexington butikk her..men der har ikke jeg råd til å kjøpe noe:( ler...
Og verdens fineste blomsterbutikk..sukk...

Så heldig du er som har en så spennende jobb..
Ak nå er jeg litt skolelei og skulle ønske jeg jobbet au.. Og gjerne med interiør..
Men det går vel over bare bli ferdig med den dumme eksamen til fredag som jeg egentlig burde sitte å lese på nå..Obs..

Ønsker deg en god natt snuppi:)
Mange gode
klemmer...

Livs Lyst sa...

Så gøy!! Jeg digger å se malingsprosjekter. Og ekstra gøy er det å se før og etter bilder! Lykke til med den søte kisten. Den kommer til å bli veldig sjarmerende vet du!

Ha en fin dag!
Hilsen Liv ;O)

Kjersti sa...

Så gøy med malingsprosjekter. Flink du. Jeg maler også litt, og det er virkelig heeelt utrolig hva litt maling kan gjøre.
Lykke til videre :)
Kjersti