søndag 17. januar 2010

Ufattelig!!!!


Jeg fant jeg fant!!!! På finn.no!!!



Denne blir skikkelig fin når jeg får malt den hvit!! :)




Det kunne kanskje vært enda mer detaljer på, men det liker ikke min kjære så godt, så det er et aldri så lite kompromiss :) Men jeg får ny tv benk, som sjuler alle dvd'er og stæsj, og det er jeg så vanvittig glad for!! Det kommer til å bli så fint!!

I tillegg fikk jeg en komode i akkurat samme stil, som er mye smalere, men ganske mye høyere!! To stykker på en dag!! :) Jeg har letet ganske lenge etter sånne komoder, og ventet ikke at jeg skulle finne begge to på en gang!!! :) Jippi!!!! Jeg fikk de til 1000 kr pr stk, og det er ikke ille. Jeg har sett flere komoder i slik stil som har kostet mye mer enn det!! Men jeg har en gigantisk jobb foran meg da......må pusse den, vaske den, grunne den, male den og til slutt lakke den!!! Skitt!! Det er stress bare å skrive det vett du!!!    :)



Vi fikk ikke med oss den andre komoden i bilen, så den må vi hente i løpet av uka. Og til Søndag begynner jeg på male- jobben!! :) For jeg er bortreist med jobben hele uka. Men jeg skal få lagt ut bilder av den andre komoden når den er i hus :)

Ønsk meg lykke til med malingen, for det blir en forferdelig jobb!! Men min gode venninne med bloggen Tandberg gård, skal hjelpe meg. Vi skal med andre ord....tilbake i snikkaboden ;)

Ååååå!!! Jeg er så glad i dag!! :) Jippi!!!



9 kommentarer:

Fru Jensen's sa...

Ojoj, grattis =)Heldig du, skulle ønske jeg hadde plass til no sånt!
Sikkert litt av en malerjobb du har foran deg!
Bordet som Kartell-lampa står på, finnes ikke i hvit! Bare en grell gulfarge.... Men det går sikkert an å male det!
Ha en flott uke !

yesheimen sa...

Grattis med rålekker skjenk. Der har du vært heldig altså, og den kommer til å bli som ny med hvitmaling. Lykke til med jobben, den er nok STOR, men helt sikkert verdt det.
Ha en ny deilig uke!
Klem Ann<3

Har en drøm... sa...

Heldiggris, den var knallfin:o))
Lykke til med jobben, gleder meg til å se det ferdige resultatet!

Klem Line

Lottas Himmelrom sa...

Hva underbart!Fantastik! Dette blir jo bærre lekkert! Jeg dauer av deg as..Morsomt!
Blogger med personlighet er supert... Kjenner jeg blir så ivrig når jeg leser...Kunne satt gul strek under ordene med topp eller ekstra glede i seg..hihi... :)
Herlig du!
Grattis med kupp og lykke til ja:)
Klemmer

Kjeruben sa...

Gratulerer så masse med finn-funn :D
Blir spennande å sjå den når den er ferdig!
:o)

Heidi`s hvite perle sa...

Kjempeflott!!! :) Gratulerer med kuppet:) Masse lykke til..*fnis* ;)

Ragnhild / Wallas Verden sa...

Lykke til med oppussingen. Den kommer til å bli kjempfin. Men hvorfor skal du lakke den etter å ha malt den? Jeg har bare malt min jeg;)

Ha en fin uke
Klem:)

Anonym sa...

Søte Ingun; denne blir nok fin i stua di:)
Klem fra Fride

Lille Liljehvit sa...

Hei Fride!! :) Er det deg? :) Hva gjør du inne på bloggen min da? ha ha :) Jeg som prøver å være litt anonym ;)

Så koselig å høre fra deg. Vi må finne på noe snart :)

Stoor klem!!!! :)