lørdag 9. januar 2010

Snufs snufs.....

Er det noen av dere der ute som husker drømmelampen min...?




Etter å ha spurt om hjelp til å finne den hos bladet Lev Landlig, fikk jeg mail i fra en utrolig hjelpsom jente som tilfeldigvis hadde sett lampen på Hadeland glassverk!!! Så i dag dro jeg og min kjære sporenstreks dit for å se om den fremdeles var der. Ja, dere hørte riktig. Min kjære var med!!! :)





Det er jo så fint der, så jeg måtte jo knipse noen bilder... og noen av de er kanskje litt uklare, og det er fordi at vi skyndtet oss så veldig til Interiørhuset fordi vi kom dit bare en halv time før de stengte!! :)

Og lampen stod der den! Men den kostet 2000 kr!! huff... Det er mer enn jeg er villig (les: får lov) til å betale! Hadde jeg hatt en plass til den i stuen f.eks.....hvor den kom til sin rett...så kanskje....Men jeg skulle hatt den på nattbordet mitt, og på soverommet er vi kun når vi skal sove (fordi det er så kaldt der) og da har man jo ikke lampen på.




Så det var det.....drømmen døde.....huff....Trist.... Men jeg hadde jo en viss følelse av at den ville koste mye, så det var ikke noen overraskelse. Men nå er liksom drømmen død. Før jeg fant den, kunne jeg i hvert fall drømme..

Men så tittet jeg tilfeldigvis inn hos Wallas Verden. Og hun får inn en lampe som er veldig lik i stil, og som jeg tidligere på denne bloggen har lagt ut bilde av!!! Se på denne!!

 

Denne kommer inn hos Wallas Verden, så jeg har spurt henne hvor mye den kommer til å koste :) Kanskje jeg kan unne meg en slik i stedet? :) Jeg krysser fingrene!!

Ha en nydelig lørdagskveld jenter!!! Det skal jeg!! Jeg har teppe, og pc'en, og en god kjæreste ved siden av meg.  :)



4 kommentarer:

Christinas låvebutikk sa...

Heisann!
Takk for koselig kommentar!
Jeg skal ta masse bilder ja!
Gleder meg til større en 16kwm! Det er så mye jeg ønsker å ha i butikken! Haha!
Ønsker deg en nydelig helg!

Ps: det finnes alltid noe som kan ligne til en rimeligere penge!!

Ida sa...

Nydelige lamper, men jeg er helt enig med deg 2000 spenn er mye! Har du sett barometer sine fra Ikea? De er jo ikke helt samme type - men jeg syntes de er kjempefine!

Håper de er billige hos Wallas Verden :)

Klem til deg :)

Guttemamma sa...

Så utrolig koselig hilsen fra deg,blir så glad skal du vite. Kjipt med drømmelampen din da....
og du blir sikkert ikke glad over å høre at kirkestaken kosten 1300....men den er kjøpt på Dorothea på Vinterbro-senteret. Tror det var den siste,de har en annen den som er litt høyere og koster,tror det var 1600..
nei,nå skal jeg titte litt videre inne hos deg,gøy med nye bekjentskaper!!
Klem fra Anette

Guttemamma sa...

TRor jammen kommentaren min forsvant...prøver igjen. Kirkestaken er kjøpt på Dorothea på Vinterbro-senteret,1300...den har en annen inne tror jeg,den er høyere og i en litt annen farge,tror den koster 1600..synes de er grisedyre. Skapet vi har bestilt er et vaskevannsfat-skap(om du skjønner) i slitt,lysegrønnaktig farge,helt nydelig!! Har forresten vært innom den butikken på Hadeland, vi spiste på en kafe ved siden av, Oscar2. eller noe ,kan det stemme?? Så kjipt at lampedrømmen røk..håper den hos Ragnhild blir din!!
klem

Tusen takk for veldig hyggelig kommentar,gjett om jeg blir glad!!