fredag 22. januar 2010

Nr 2!!


Her kommer bilder av den andre komoden!!! Vi fikk endelig hentet den i kveld. Gleder meg til å ta fatt på malingen på Søndag!!!



Nydelige detaljer, som kommer litt mindre til syne når man maler hvitt, men det blir utrolig fint allikevel!!



Huff...ser at jeg fikk med den stygge kamera-laderen på bildet.....men det får stå sin prøve.... :)

Når disse er på plass, kan jeg jo kanskje blogge litt om stua også :) For det gjør jeg ytterst sjelden, og hvis jeg gjør det, er det kun detalj bilder. Det eneste er...at hvis jeg tar bilder av den fine, nymalte og hvite tv- benken.....så får dere jo se tv'en også!!! Og tro meg!!! Det vil dere ikke!! Den er stor.....og stygg.....og.....STOR!!!! ha ha....

Kanskje jeg klarer å ta bilder uten å få med tv'en...? Hmmm....det må prøves når komoden er ferdigmalt :)

Ååååå....kan nesten ikke vente med å sette igang!! Men vi er invitert til et vennepar på middag i morgen kveld...og blir der til Søndag. Kjempekoselig!! Så da begynner jeg å male på Søndags formiddag...Yess!!!!!

Gled dere...... fortsettelse følger.....moah ha ha ha haaaaaaa......

:o)







4 kommentarer:

Lottas Himmelrom sa...

Olala..Enda et lekkert møbel! Du er flink altså..Ønsker deg en herrlig helg og kos deg masse:) Blir alltid så gla av å være her inne..Må være din smittsomme glaskriving;)

Klemmer:)

Rosemary and Thyme sa...

Oi, flotte detaljer på denne! Blir nok nydelig når du får malt den hvit.
Jeg gleder meg til å se resultatet!
Kos deg i helgen!
Klem Tove

Hvite engler sa...

Hei, så fin blogg du har...:)
Klem Hanne

Anette sa...

Hei:) Takk for hyggelig kommentar!
Jeg arvet to slike skap for et par år siden. De har stått på lager siden jeg ikke har plass til dem der jeg bor nå, men når jeg flytter blir de nok hvite mine også :)

Klem: Anette