torsdag 21. januar 2010

Min første....


Min første award! :)



Den har jeg fått fra den skjønne frøkna bak Rosemary and Thyme. Tuuusen takk!!! et er min første award!!! Og jeg setter stor pris på det :)

Og med denne awarden følger en utfordring:

Link til den du fikk den av.
Skriv 7 interessante ting/fakta om deg selv.
Gi den videre til 7 andre blogger.
Legg en kommentar inne hos de 7 bloggene om at de har fått en award-utfordring :)
Link til de 7 bloggene som fikk awarden.
De som har fått awarden, må kopiere bildet og ta utfordringen.
(Nå kan man ikke kopiere mine bilder fordi jeg har satt en sperre for det, men det er mange der ute som har fått en slik, og da kan man kopiere den derfra).


So here I go....


  • Æ æ sørlending


  • Æ snakker altfor mye...og litt for fort...


  • Æ blir veldig lett veldig engasjert når jeg skal fortelle noe


  • Æ stresser litt for mye


  • Æ elsker å shlække på sofaen


  • Æ driver med hest


  • Æ elsker jordbær med krem!

Er kanskje ikke såå interessant, men det er ting kanskje ikke så mange vet :)

Jeg syns det er vanskelig å velge 7 blogger,  så derfor gir jeg den videre til de som vil ha den :) Og det er fordi det er så sykt mange kreative blogger der ute, at jeg ikke vil nevne noen, og derfor glemme noen..... Men det er èn blogg som jeg syns fortjener en ekstra oppmerksomhet, og det er


Dette er en utrolig kreativ dame!!! Og selv om jeg har bare hvitt rundt meg, kunne jeg ønske jeg var så flink med farger som det hun er!! Hun er en kløpper til å sette sammen en hel regnbue med farger i ett eneste rom, og får det til å se helt fantastisk ut!! Og jeg skjønner ikke åssen hun får det til!! Hun ha rett og slett teft!! Så jeg vil gjerne gi denne awarden til en verdig frøken, og det er virkelig den frøkna som står bak bloggen Huset ved bekken!! Jeg digger stilen din! Den er unik!! :)



Ellers så beklager jeg at det går litt tid mellom hvert innlegg, men jeg rekker ikke tenke på det engang når jeg er ute å reiser med jobben, og det blir det mye av fremover, så det er bare derfor :) Men jeg kommer sterkt tilbake med oppdateringer på komodene mine når jeg får satt i gang med oppussingen :)

Ha en super flott dag alle sammen!!








2 kommentarer:

ANETTESHUS.COM sa...

Gratulerer med flott award!!

Ha en fin dag!


Klem
Anette:)

Kardemomme sa...

Hei du søte snille Liljehvit! For det første må jeg jo få gratulere deg med en velforjent award! Du er alltid så blid og positiv og strør om deg med koselige oppmuntrende kommentarer! Tusen hjertelig takk for alle pene ord! Jeg blir nesten flau her jeg sitter, men du verden så glad jeg blir! Jeg er utrolig smigret og glad for at du tenkte på meg da du skulle dele den ut videre!Som deg synes jeg det er litt vanskelig med disse awardene.
Man er så redd for at noen skal føle seg forbigått..Derfor er det en god ide og dele ut til alle rundt oss synes jeg!
Det er så fantstisk mange flinke, koselige og snille bloggere der ute og man vil ikke såre noen..Nå er det endelig helg igjen hipp hurra! Hadde tenkt å sitte ved symaskinen men den slo seg vrang så nå må jeg finne på noe annet i stedet..Men det er helg og mulighetene står åpne! Kos deg du også Liljehvit!
Stor klem fra Kardemomme :)))