mandag 11. januar 2010

La det bli lys!!!

Først vil jeg bare takke dere alle sammen for gode tips og kommentarer til lampekjøpet mitt :) Jeg har bestemt meg for at jeg gjerne vil ha en Kartell lampe, og at den kan være kul i et shabby chiq rom. Men så er det bare å overbevise min kjære da..... Men tror ikke det skal bli for vanskelig, for han er enig i at det er for gult lys i stua, og at det faktisk er litt for lite lys. Men han vil ikke bare bla opp 2000 kr for lampen. Så får ønske meg penger til bursdagen min, som er 15 februar, så det er ikke så lenge til :) Og så spytter jeg i resten selv. Min kjære sier at jeg godt kan få penger til bursdagen, hvis jeg vil bruke de på lampe. Så vi får bare vente å se :)

Se denne nydelige lille vesken jeg fikk av min gode venninne R!!! Den er såå fin!! I en lekker rosa farge.


Jeg digger den!! Tusen takk R!!  :)




Ellers så er det mange ting som får meg til å lete dypt ned i lommeboka om dagen. For det første er lampen, for det andre skal vi jo egentlig kjøpe seng. Og for det tredje, så vil jeg så gjerne dra på Castle ride i Frankrike i April. Den sistnevnte turen kommer på 17 500 kr! Det er egentlig for mye penger å bruke på 1 ukes ferie, men jeg får bare en sjangs til å være med på en slik tur, og det er nå, når jeg ikke har barn osv, at jeg kan bruke slike penger på meg selv. Så jeg skal i hvert fall prøve å spare. Men derfor er det egentlig et dårlig tidspunkt å kjøpe dyr lampe....Hm.....kanskje jeg får vente til etter jeg har vært på tur :)

Jeg har overlevd Mandagen ganske bra, og nå skal sofaen nytes!!!






8 kommentarer:

Rosemary and Thyme sa...

Kartell lampen er så fin.Har tenkt på den jeg også, men får se!
Ja, det er mye å bruke penger på, og turer står ihvertfall høyt på listen hos meg.
Fin kveld til deg.
Klem Tove

yesheimen sa...

Hei. Lampen er rålekker, og vesken også. Men vist du først skal bruke penger på noe av det du skriver om her, så vil jeg råde deg til å ta turen. Husk: Det er bare opplevelser vi kan bli rike på!!!!!! En lampe er en ting, og den får du sikkert muligheten til å kjøpe en annen gang. Verden blir aldri tom for ting. Men om du sitter der gammel & grå, med masse ting og ingen opplevelser. Da har livet vært fattig.
Ikke ment som noen moralpreken her, men bare ett godt råd.
Klem fra meg<3

Anonym sa...

hei hei.kjempefin blogg du har...falt pladask for den rosa veska jeg,hvor er den kjøpt tro?jeg bare MÅÅÅÅ ha en slik.hehe
mvh vibeke

Lille Liljehvit sa...

Hei Vibeke :)

Vesken er ikke så stor som den ser ut på bildet,men er bare helt nydelig :) Men jeg fikk den i julegave,så vet ikke helt hvor den har blitt kjøpt.... Men det kan jeg prøve å finne ut av. Bare følg med videre på bloggen min, så kan jeg legge inn en kommentar til dette innlegget om hvor den har kjøpt. Sender en sms til min venninne, så får sikkert svar i morra.

:)

Håper du finner den :) Det unner jeg deg!!

Lille Liljehvit sa...

Hei igjen Vibeke :)

Min søte venninne trodde hun hadde kjøpt den på Bag o rama. Hun bor i Moss, så det er sikkert Bag o rama'en der,men de har sikkert litt likt i alle Bag o rama butikkene, så du finner den sikkert i en butikk nær deg :)

Håper jeg kunne hjelpe litt :)

Ha en fantastisk god dag!!

LiljeHvit ;)

Anonym sa...

supert,da skal jeg lete litt vet du.tusen,tusen,tusen takk,nå ble jeg glad;)

ha en superuper dag;)

mvh vibeke

Anonym sa...

hei igjen...det er bare jeg som maser igjen.heheh.nå har jeg vært innom 2stk bagorama butikker,men har ikke klart å finne den lille nydelige vesken som jeg leter febrilsk etter...det står vel ikke hva veska heter eller hva slaget er inni veska eller noe vel?da blir jo letinga mi brått litt lettere hvis jeg har noe å gå utifra.hehe.

beklager alt maset,men klarer ikke glemme den nydelige veska skjønner du..

stor klem fra vibeke

Lille Liljehvit sa...

Hmmm...Jeg tok av lappen, så jeg er ikke sikker. Men det står Dixie inni på trekket :) Og den hadde en sånn 'real leather' lapp sammen med tag'en :) Sorry at jeg ikke vet mer.... skulle gjerne hjulpet, men sånn er det :) Håper du finner den da. Tror min venninne kjøpte den i Moss... så vet du det i hvert fall :) Kanskje du kan ringe de. Lykke til!! :)