tirsdag 26. januar 2010

Kan ikke vente!!

Sorry at jeg ikke har bilder av sjenken enda :) Den er ikke ferdig...Snufs...Nå er dere vel nysgjerrige? Jeg har bestemt meg for at jeg ikke skal legge ut bilder av den før den står ferdig i stua! Men jeg reiser så mye at jeg ikke rekker å male fort nok. Akkurat nå har den fått ett strøk grunning, og to strøk med maling. Men jeg syns liksom det 'siver' litt gult ut av treverket liksom....? Hvis jeg kan si det sånn? Det er ikke heltre, men laminat. Bortsett fra dørene og midt-stykket, for det er tre tvers igjennom. Men på 'skallet' av sjenken så er det akkurat som om noe gult 'siver' ut gjennom malingen. Fysj!!! Jeg liker det ikke!!!! Ødelegger min fine sjenk!! Jeg pusset den først, og så dro jeg over den med en klut med vann og salmiakk for å avfette den. Men kluten var vridd så hardt at den var nærmest støvtørr. Så det KAN ikke være fordi jeg vasket den først!! Eller? Er det noen der ute som kan hjelpe meg med noen tips?!!! HJELP!!! :)

Men  jeg gir meg IKKE!!!!!!! Jeg SKAL ha den hvit!!! Om jeg så må male den 15 ganger, så skal jeg ha den hvit!!! :)




SÅ mange grader er det i snikkaboden når vi holder på!!!! Eller skal jeg si....så FÅ grader er det!!! Hi hi...Og vi kler oss opp vett du!! Men det blir varmere etter hvert, når vi fyrer som noen gale. Og man blir jo varm av å jobbe også da.. Vi koser oss som bare det. K og jeg :) En av mine beste venninner hjelper meg med malingen, og da går det jo snabt!!! :) Hun er bare så snill altså!!! K har bloggen Tandberg gård

 
Jeg gleder meg som en liten unge til jeg får den første sjenken i hus!!! Ååååå!!! Jeg kan ikke vente!!!

Skal male tre lag til Søndag, så kanskje jeg får den i hus neste uke!! Jippi!!!

Stay tuned!!





3 kommentarer:

Lottas Himmelrom sa...

AH SPENNENDE SPENNENDE... hVEM TRYKKET PÅ STOR SKRIFT? Sånn ja.. Gleder meg til den er ferdig:)
Haha så du trodde jai hadde masse på hjertet i mitt siste innlegg..LATTIS! Jeg er nok ikke personen som skriver om følelser osv i min kjære interiørbloggg.Den skal bare være kos vet du:)
Kos deg masse med maling i kulda!! Gale dama... Blir så bra da. Flink er du!!!!

Mange millionerr klemmer til deg snuppi:)

Rosemary and Thyme sa...

Jeg kan nok ikke hjelpe deg, dessverre. men håper du får den fin!!!
Klem Tove

Lottas Himmelrom sa...

Hallo discotjei jenta mi(Måndagsbarn..lalala..Underbar sang ja)!
Ja jeg bor i Drøbak jai:) Ca 25 min fra Oslo..Ja du vet Tusenfryd også litt lenger...Hvor bor du igjen? Klart vi skal treffes!Herregud:) Vi MÅ jo det da! Du vet noen mennesker i livet er ment til å møtes!!!!!
Nå er det snart nattinatt her..
Klem til deg og ha en nydelig torsdag:)