søndag 17. januar 2010

Hyllejakt..



En slik hylle skulle jeg hatt på kjøkkenet mitt!

Jeg har nok sagt det før, men jeg finner ikke noen fine slike hyller på loppis. Nå har jeg ikke vært på loppis i det siste, for det er veldig få loppis nå for tiden. Men bare vent til våren!! Da skal jeg på raid, på loppis'er, bruktmarkeder og finn!! :) Jeg MÅ ha en liten hylle!! Gjerne en som den over, men med en liten skuffe-rekke nederst. Til dilll og dall, som telys og servietter og sånne ting.

I tillegg leter jeg etter en veldig bred, men lav komode til å ha under tv'en i stua. Dere vet, en sånn med litt ornamenter og detaljer, som blir så fint nå det blir malt hvitt. Og så ser jeg etter en stor komode, gjerne i samme stil som tv-benken, som jeg skal ha under tallerkenhylla på kjøkkenet. Men har ikke funnet noen av disse tingene, selv om jeg har letet lenge. Og den ene jeg fant, kostet altfor mye!! :)

Hmmmm.... jeg får finkjemme finn.no, og lete litt allerede i dag :)

Ha en fin Søndag alle sammen!!!

Og så vil jeg bare si, at jeg er SÅ glad for at så mange tar seg turen innom meg, og legger igjen så mange koselige ord! Det er et lyspunkt i hverdagen!!!. Takk!!! :)







3 kommentarer:

Stine sa...

Nei, herlighet, det går bare bra :)

Klemmer!

Lottas Himmelrom sa...

Halla snuppa!
Ler av deg asa..Du skriver liksom uten å puste..hahaha...Funny...Helt herlig:)
Åh sånn hylle er jeg på jakt etter også. Vet de har en på home & cottage, men den er så dyr(selv på 20%) Ja den Tolix krakken er jeg forelsket i. Morsomt å ha et par ting i hus som man har ønsket seg... Nok shopping for denne gang...

wow de kanelsnurrene dine så fantastiske ut..mmmm..Send over et par hit a...
Fortsatt god kveld til deg:)
Klemmer

Lottas Himmelrom sa...

Ps. Hvor har du kjøpt den fine klokka på siden her? Ønsker meg......